Page 33 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 33
decembra 2016 na spletnem naslovu https://publications.europa.eu/en/ 33
publication-detail/-/publication/6066c082-e68a-11e5-8a50-01aa75ed71a1

Hedžet Krkač, M., idr. (2010). Katalog znanja – učni načrt, srednje strokovno izo-
braževanje. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo.

Jožef Beg, J. (2015). Razvijanje ključnih zmožnosti pri književnem pouku v gimna-
zijah. Doktorska disertacija. Ljubljana: Filozofska fakulteta.

Juvan, M. (1980). Ekskurzija – možnost popestritve pouka slovenščine. Jezik in
slovstvo, 25(7–8), 222–223.

Krakar Vogel, B. (2011). Razvijanje kulturne zmožnosti pri pouku slovenščine.
V S. Kranjc (ur.), Meddisciplinarnost v slovenistiki, Obdobja 30 (271–278). Lju-
bljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.

Kulturno prosvetni delovni program in smernice (21. 08. 1924). Učiteljski tovariš,
64(34). Najdeno 22. aprila 2017 na spletnem naslovu: http://www.dlib.
si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-TP284SYI

Mahnič, J. (1955). Naše ekskurzije. Jezik in slovstvo, 1(1), 21–24.

Musek, J. (2008). Vrednote, kultura in vzgoja. V N. Požar Matijašič in N. Bucik
(ur.), Kultura in umetnost v izobraževanju – popotnica 21. stoletja (77–88). Lju-
bljana: Pedagoški inštitut.

Ozvald, K. (1927). Kulturna pedagogika: kažipot za umevanje včlovečevanja. Lju-
bljana: Slovenska šolska matica (Priročna pedagoška knjižnica; 1).

Poznanovič Jezeršek, M., idr. (2008). UČNI načrt. Slovenščina: gimnazija splošna,
klasična, strokovna gimnazija: obvezni predmet in matura (560 ur). [Elektron-
ski vir] Ljubljana:

Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod RS za šolstvo. Najdeno 10. decembra 2016
na spletnem naslovu http://eportal.mss.edus.si/msswww/programi2010/
programi/media/pdf/un_gimnazija/un_slovenscina_gimn.pdf

Priporočilo Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. decembra 2006 o kl-
jučnih kompetencah za vseživljenjsko učenje (2006/962/ES). Uradni list Ev-
ropske unije št. L394/10.

Virk, T. (2006). Zakaj je književnost pomembna?. V B. Krakar Vogel (ur.), Kn-
jiževnost v izobraževanju – cilji, vsebine, metode, Obdobja 25 (3–13). Ljublja-
na: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik, Filozofska fakulteta.

o kulturni zavesti gimnazijcev
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38