Page 137 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 137
ovzetki 137

Maja Čelan
Učenje odgovornejšega vedenja malo drugače

Projektno učno delo pri predmetu informatika je na naši šoli že dolgo uveljav-
ljena praksa. Preizkusili smo že različne oblike projektnega dela in bili vedno
presenečeni nad izdelki, ki so izražali veliko mero kreativnosti in domiselnosti
tudi pri dijakih z nižjim učnim uspehom. Ker je vizija naše šole razvijanje od-
govornega vedenje dijakov, vsi aktivi na šoli aktivno uresničujemo ta cilj. Tako
smo se v aktivu informatike odločili, da bodo dijaki drugih letnikov ta cilj po-
skušali doseči ob izdelavi projektne naloge. Cilj projektne naloge je bil izdela-
ti kratek film, ki se vsebinsko navezuje na odgovorno ravnanje. Dijaki so v svo-
jem filmu morali prikazati stanje, ki jih moti, in stanje, ki bi si ga želeli. Filme so
predstavili svojim sošolcem in profesorju. Po ogledu smo se skupaj pogovorili
o predstavljeni problematiki. Tako so eden drugega na nevsiljiv način opozori-
li na lepše in odgovornejše vedenje.
Ključne besede: projektno učno delo, odgovorno vedenje, motivacija, ustvarjal-
ne ideje, video

Learning a more responsible behaviour a little differently

Project-based work is already a regular feature in information science classes
at our school. We have tested a lot of different forms of project-based work and
we are always surprised by the outcome, which express a lot of creativity and
inventiveness even from students with lower academic success. The vision of
our school is to develop student’s responsible behaviour. Every subject team
on school should be involved in the implementation of these two targets. We
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142