Page 89 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 89
etična pr esoja r azisk av na univer zah

ve obtožb (v zvezi s plagiatorstvom ter falsificiranjem in fabrikacijo podat-
kov in rezultatov). Pri slednjih na univerzitetni ravni nastajajo težave za-
radi prikrivanja tovrstnih praks, konflikta interesov in razmerij moči, ki
raziskovalcem preprečujejo prijavljanje spornih praks. Tovrstne težave so
rešljive le z uvedbo preventivnih dejavnosti ter jasnimi in transparentni-
mi postopki obravnave posameznih primerov. Posebej priporočljiva pa je
vzpostavitev nacionalnega okvira za presojo tovrstnih primerov.

Končne rezultate in priporočila bo projekt SATORI na svoji spletni
strani objavil do jeseni leta 2017.

Viri

Benčin, R., Šumič-Riha, J., Strle, G., in Riha, R. (2015). Ethics Assessment and
Guidance in Different Types of Organisations: Universities. Najdeno 29.
decembra 2016 na spletnem naslovu http://satoriproject.eu/media/3.e-
-Universities.pdf

Brey, P., idr. (2015). Ethical Assessment of Research and Innovation: A Compa-
rative Analysis of Practices and Institutions in the EU and Selected Other
Countries. Najdeno 29. 12. 2016 na spletnem naslovu http://satoriproject.
eu/media/D1.1_Ethical-assessment-of-RI_a-comparative-analysis.pdf

Callies, I., indr. (2016) Outline of an Ethics Assessment Framework. Še neob-
javljen dokument projekta SATORI.

Jansen, P., idr. (2016). A Reasoned Proposal for Shared Approaches to Ethics
Assessment in the European Context. Še neobjavljen dokument projek-
ta SATORI.

89
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94