Page 98 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 98
vedenjske težave in učna uspešnost

notranjenja. Model je imel zadovoljivo prileganje (CFI = 0,95, RMSEA(IZ)
= 0,05(0,04–0,06), SRMR = 0,09, χ2(288) = 522,40, p < 0,001). Mamine psi-
hološke značilnosti so pomembno prispevale k značilnostim starševstva
(nestandardiziran koeficient poti je znašal 0,74 in popolnoma standardizi-
rani 0,86), te k ravni otrokovega samouravnavanja (3,81 in 0,16) in ta k od-
sotnosti vedenja ponotranjenja (0,08 in 0,19).

V vseh modelih z napovedniki so bili ostali koeficienti zelo podobni
kot v modelu brez napovednika – vse nasičenosti so bile pomembne, prav
tako avtoregresijske poti in pot navzkrižnega zamika od M2 vedenja po-
notranjenja do M4 učne uspešnosti.

Slika 9: Dejavniki vedenja ponotranjenja in učne uspešnosti: strukturni model.
Zgornje številke predstavljajo nestandardizirane koeficiente, številke v oklepajih pa popolnoma
standardizirane koeficiente. Ponotr. = ponotranjenja, Kompet. = kompetentnosti. Polne črte
predstavljajo pomembne poti in korelacije, prekinjene pa nepomembne.
aVisok dosežek pomeni odsotnost vedenjskih težav.
* p < 0,05, ** p < 0,01, *** p < 0,001.

98
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103