Page 143 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 143
sklepi

lizirati, kakšen je neposreden prispevek značilnosti družinskega okolja h
komponentam socialnega vedenja.

Poleg tega bi bilo potrebno samouravnavanje poleg vedenjskih mer
ugotavljati tudi s pomočjo vprašalnikov, za ugotavljanje učne uspešnosti pa
bi poleg predlog, ki jih oceni učiteljica, uporabili standardiziran preizkus
znanja (čeprav bi bil razvoj takega pripomočka izjemno zahteven in drag).
V prihodnjih analizah bi bilo pomembno preveriti še, ali se spremeni na-
povedna moč dosežka na preizkusu PIPS, če v rezultatu ne upoštevamo
otrokovih stališč do določenih dejavnosti. Poleg tega bi preverili, kako po-
membni so obravnavani dejavniki za učno uspešnost drugošolcev; tokrat
smo se osredotočili predvsem na dejavnike učne uspešnosti pri prvošolcih,
saj sta tudi Alexander in D. R. Entwisle (1988) poročala, da so imeli dejavni-
ki močnejši učinek na rast učnih dosežkov v prvem v primerjavi z drugim
razredom, poleg tega je bila učna uspešnost stabilnejša v drugem razredu.

143
   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148