Page 181 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 181
Pridobljeno na: http://europa.eu/abouteu/agencies/regulatory_agencies_bodies/po-
licy_agencies/cedefop/index_sl.htm, dne 8.11.2013.
Cencič, M. (2000a). Razlogi študentov za izbiro učiteljskega poklica. Vzgoja in izobraže-
vanje, 31(5), 53−58.
Cencič, M. (2000b). Nekatere strategije reflektivnega poučevanja. V: Kramar, M. (ured.).
Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja. Maribor: Pedago-
ška fakulteta.
Center za poklicno izobraževanje. (2006). Kurikul na nacionalni in šolski ravni v poklic-
nem in strokovnem izobraževanju: Metodološki priročnik. Ljubljana: Center za po-
klicno izobraževanje.
Chang, J. (2011). A Case Study of the »Pygmalion Effect«: Teacher Expectations and
Student Achievement. International Education Studies 4 (1), 198–201.
Clandinin, D. J. (1986). Clasroom practice: Teachers images in action. The Falmer Press.
Clark, C. M., & Peterson, P. L. (1986). Teachers' Thought Processes. V: Wittrock, M. C.
(ured.). Handbook of Research on Teaching. New York: Macmillan Publishing, 255–
196.
Clark, C., & Lampert, M. (1986). The study of teacher thinking: implications for tea-
ching. Journal of teacher education, sept.-oct., 1986, 27–31.
Cochran-Smith, M. (2000). Teacher Education in the Turn of the Century. Journal of
Teacher Education, 51(3), 163–165.
Council conclusions of 12 May 2009 on a strategic framework for European cooperation
in education and training (‘ET 2020’). (2009). Official Journal of the European Uni-
on. 2009/C 119/02; 28. 5. 2009
Covell, K., O'Leary, J. L., Howe, R. B. (2002). Introducing a new grade 8 curriculum in
children's rights. Alberta Journal of Educational Research, 48 (4), 302–313.
CPI. (2012). Spletna stran Centra Republike Slovenije za poklicno izobraževanje. Prido-
bljeno na: www.cpi.si, dne 8.11.2012.
Craft, A. (1996). Continuing Professional Development. A Practical Guide for Teachers
and Schools. London, New York: Routledge, University Press.
Creemers, B.P.M. in Kyriakides, L. (2013). Dinamični model učinkovitosti izobraževa-
nja: o oblikovanju politike teorije in prakse v sodobnih šolah. Ljubljana: Državni iz-
pitni center.
Cvetek, S. (2004). Kompetence v poučevanju in izobraževanju učiteljev. Sodobna pedago-
gika, 55 (posebna številka), 144–161.
181
licy_agencies/cedefop/index_sl.htm, dne 8.11.2013.
Cencič, M. (2000a). Razlogi študentov za izbiro učiteljskega poklica. Vzgoja in izobraže-
vanje, 31(5), 53−58.
Cencič, M. (2000b). Nekatere strategije reflektivnega poučevanja. V: Kramar, M. (ured.).
Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja. Maribor: Pedago-
ška fakulteta.
Center za poklicno izobraževanje. (2006). Kurikul na nacionalni in šolski ravni v poklic-
nem in strokovnem izobraževanju: Metodološki priročnik. Ljubljana: Center za po-
klicno izobraževanje.
Chang, J. (2011). A Case Study of the »Pygmalion Effect«: Teacher Expectations and
Student Achievement. International Education Studies 4 (1), 198–201.
Clandinin, D. J. (1986). Clasroom practice: Teachers images in action. The Falmer Press.
Clark, C. M., & Peterson, P. L. (1986). Teachers' Thought Processes. V: Wittrock, M. C.
(ured.). Handbook of Research on Teaching. New York: Macmillan Publishing, 255–
196.
Clark, C., & Lampert, M. (1986). The study of teacher thinking: implications for tea-
ching. Journal of teacher education, sept.-oct., 1986, 27–31.
Cochran-Smith, M. (2000). Teacher Education in the Turn of the Century. Journal of
Teacher Education, 51(3), 163–165.
Council conclusions of 12 May 2009 on a strategic framework for European cooperation
in education and training (‘ET 2020’). (2009). Official Journal of the European Uni-
on. 2009/C 119/02; 28. 5. 2009
Covell, K., O'Leary, J. L., Howe, R. B. (2002). Introducing a new grade 8 curriculum in
children's rights. Alberta Journal of Educational Research, 48 (4), 302–313.
CPI. (2012). Spletna stran Centra Republike Slovenije za poklicno izobraževanje. Prido-
bljeno na: www.cpi.si, dne 8.11.2012.
Craft, A. (1996). Continuing Professional Development. A Practical Guide for Teachers
and Schools. London, New York: Routledge, University Press.
Creemers, B.P.M. in Kyriakides, L. (2013). Dinamični model učinkovitosti izobraževa-
nja: o oblikovanju politike teorije in prakse v sodobnih šolah. Ljubljana: Državni iz-
pitni center.
Cvetek, S. (2004). Kompetence v poučevanju in izobraževanju učiteljev. Sodobna pedago-
gika, 55 (posebna številka), 144–161.
181