Page 80 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 80
Dijake smo tako razdelili v pet skupin. Za vsako skupino smo izračunali povprečne
vrednosti (obteženih) standardiziranih indeksov in nato tudi povprečne (obtežene) do-
sežke pri posameznih vidikih bralnega procesa.
Rezultati
Z dvostopenjsko klastrsko analizo smo slovenske dijake uvrstili v pet klastrov glede na
značilnosti njihove bralne motivacije ter učnih in metakognitivnih strategij pri branju be-
sedil. V prvi skupini je bilo 936 dijakov (obteženi n = 2449; 14,7 %), v drugi skupini 891
dijakov (obteženi n = 2432; 14,6 %), v tretji skupini 1504 dijaki (obteženi n = 4764; 28,7
%), v četrti skupini 843 dijakov (obteženi n = 3311; 20,0 %) in v peti skupini 1072 dijakov
(obteženi n = 3670; 22,1 %).
Slika 3: Povprečne standardizirane vrednosti posameznih indeksov v petih skupinah dijakov.
80
vrednosti (obteženih) standardiziranih indeksov in nato tudi povprečne (obtežene) do-
sežke pri posameznih vidikih bralnega procesa.
Rezultati
Z dvostopenjsko klastrsko analizo smo slovenske dijake uvrstili v pet klastrov glede na
značilnosti njihove bralne motivacije ter učnih in metakognitivnih strategij pri branju be-
sedil. V prvi skupini je bilo 936 dijakov (obteženi n = 2449; 14,7 %), v drugi skupini 891
dijakov (obteženi n = 2432; 14,6 %), v tretji skupini 1504 dijaki (obteženi n = 4764; 28,7
%), v četrti skupini 843 dijakov (obteženi n = 3311; 20,0 %) in v peti skupini 1072 dijakov
(obteženi n = 3670; 22,1 %).
Slika 3: Povprečne standardizirane vrednosti posameznih indeksov v petih skupinah dijakov.
80