Page 13 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 13
alo tabel

Tabela 1: Izhodišča merjenja znotraj vprašalnikov 36

Tabela 2: Odstotek odgovorov na vprašanje: Približno koliko časa navadno 45
nameniš branju za zabavo?

Tabela 3: Odstotek dijakov, ki so na posamezne trditve odgovarjali s »Strinjam se«
in »Popolnoma se strinjam« 47

Tabela 4: Odstotek dijakov, ki berejo bralno gradivo »večkrat na mesec« ali 49
»večkrat na teden«

Tabela 5: Odstotek dijakov, ki berejo različne kombinacije bralnih gradiv
»večkrat na mesec« ali »večkrat na teden«, ter njihovi povprečni bralni dosežki 49

Tabela 6: Odstotek dijakov, ki se ukvarjajo z različnimi bralnimi aktivnostmi 52
na spletu »večkrat na teden« ali »večkrat na dan«

Tabela 7: Odstotek dijakov, ki so na trditve o disciplini pri pouku materinščine 62
odgovorili z »Nikoli ali zelo redko« in »Pri nekaterih urah«

Tabela 8: Odstotek dijakov, ki so na trditve o spodbudi s strani učitelja odgovorili
s »Pri večini ur« in »Pri vseh urah«
63

Tabela 9: Odstotek dijakov, ki so na trditve o transparentnosti učnega procesa 66
in ocenjevanja odgovorili s »Pri večini ur« in »Pri vseh urah«

Tabela 10: Odstotek dijakov, ki so na trditve o odnosu učiteljev do njih odgovorili
s »Strinjam se« in »Popolnoma se strinjam«
68

13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18