Page 10 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 10
ostojno učenje odraslih 160
Osebni izobraževalni načrt kot učna metoda ali učni pripomoček 161
Zakonske podlage za Osebni izobraževalni načrt 162
Raziskovalni cilji 163
Opis raziskave 163
Rezultati in razprava 166
Načrtovanje osebnih izobraževalnih načrtov 166
Upoštevanje določbe zakona o strokovnem in poklicnem izobraževanju 166
Uvodni razgovor z udeleženci izobraževanja odraslih 168
Priznavanje predhodno pridobljenih znanj 170
Oblikovanje in izvedba osebnih izobraževalnih načrtov 170
Priprava osebnega izobraževalnega načrta v izobraževalnih programih 170
srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja za odrasle
Vpliv udeležencev poklicnega in strokovnega izobraževanja odraslih 174
na vsebino osebnega izobraževalnega načrta
Informiranost učiteljev o osebnih izobraževalnih načrtih udeležencev 175
in njihovo sodelovanje pri uresničevanju osebnega izobraževalnega načrta
posameznika
Vpliv osebnega izobraževalnega načrta na izvajanje izobraževalnega programa 177
Prilagajanje programa izobraževanja posamezniku glede na njegov osebni
izobraževalni načrt 177
Vloga in pomen osebnega izobraževalnega načrta za kakovost izobraževalnega
procesa 178
Osebni izobraževalni načrt kot motivacijsko sredstvo 180
Razumevanje osebnega izobraževalnega načrta kot motivacijskega sredstva
za udeležence in izvajalce izobraževanja odraslih
180
Vpliv osebnega izobraževalnega načrta na uspešnost odraslih pri učenju 183
Ovire, s katerimi se soočajo udeleženci izobraževanja odraslih 184
Ovrednotenje uresničevanja osebnih izobraževalnih načrtov 186
10
Osebni izobraževalni načrt kot učna metoda ali učni pripomoček 161
Zakonske podlage za Osebni izobraževalni načrt 162
Raziskovalni cilji 163
Opis raziskave 163
Rezultati in razprava 166
Načrtovanje osebnih izobraževalnih načrtov 166
Upoštevanje določbe zakona o strokovnem in poklicnem izobraževanju 166
Uvodni razgovor z udeleženci izobraževanja odraslih 168
Priznavanje predhodno pridobljenih znanj 170
Oblikovanje in izvedba osebnih izobraževalnih načrtov 170
Priprava osebnega izobraževalnega načrta v izobraževalnih programih 170
srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja za odrasle
Vpliv udeležencev poklicnega in strokovnega izobraževanja odraslih 174
na vsebino osebnega izobraževalnega načrta
Informiranost učiteljev o osebnih izobraževalnih načrtih udeležencev 175
in njihovo sodelovanje pri uresničevanju osebnega izobraževalnega načrta
posameznika
Vpliv osebnega izobraževalnega načrta na izvajanje izobraževalnega programa 177
Prilagajanje programa izobraževanja posamezniku glede na njegov osebni
izobraževalni načrt 177
Vloga in pomen osebnega izobraževalnega načrta za kakovost izobraževalnega
procesa 178
Osebni izobraževalni načrt kot motivacijsko sredstvo 180
Razumevanje osebnega izobraževalnega načrta kot motivacijskega sredstva
za udeležence in izvajalce izobraževanja odraslih
180
Vpliv osebnega izobraževalnega načrta na uspešnost odraslih pri učenju 183
Ovire, s katerimi se soočajo udeleženci izobraževanja odraslih 184
Ovrednotenje uresničevanja osebnih izobraževalnih načrtov 186
10