Page 10 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 10
ostojno učenje odraslih 160

Osebni izobraževalni načrt kot učna metoda ali učni pripomoček 161

Zakonske podlage za Osebni izobraževalni načrt 162

Raziskovalni cilji 163

Opis raziskave 163

Rezultati in razprava 166

Načrtovanje osebnih izobraževalnih načrtov 166

Upoštevanje določbe zakona o strokovnem in poklicnem izobraževanju 166

Uvodni razgovor z udeleženci izobraževanja odraslih 168

Priznavanje predhodno pridobljenih znanj 170

Oblikovanje in izvedba osebnih izobraževalnih načrtov 170

Priprava osebnega izobraževalnega načrta v izobraževalnih programih 170
srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja za odrasle

Vpliv udeležencev poklicnega in strokovnega izobraževanja odraslih 174
na vsebino osebnega izobraževalnega načrta

Informiranost učiteljev o osebnih izobraževalnih načrtih udeležencev 175
in njihovo sodelovanje pri uresničevanju osebnega izobraževalnega načrta
posameznika

Vpliv osebnega izobraževalnega načrta na izvajanje izobraževalnega programa 177

Prilagajanje programa izobraževanja posamezniku glede na njegov osebni
izobraževalni načrt 177

Vloga in pomen osebnega izobraževalnega načrta za kakovost izobraževalnega
procesa 178

Osebni izobraževalni načrt kot motivacijsko sredstvo 180

Razumevanje osebnega izobraževalnega načrta kot motivacijskega sredstva
za udeležence in izvajalce izobraževanja odraslih
180

Vpliv osebnega izobraževalnega načrta na uspešnost odraslih pri učenju 183

Ovire, s katerimi se soočajo udeleženci izobraževanja odraslih 184

Ovrednotenje uresničevanja osebnih izobraževalnih načrtov 186

10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15