Page 8 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 8
eks uživanja v branju 46

Indeks različnosti bralnega gradiva 48

Indeks dejavnosti branja na spletu 51

Metakognitive in učne strategije 53

Metakognitivne strategije: indeks strategij za razumevanje in pomnjenje besedila 54

Metakognitivne strategije: indeks strategij povzemanja besedila 55

Učne strategije: memoriranje, elaboracija, kontrolne strategije 57

Stališča do šole in pouka 60

Indeks discipline v razredu pri pouku materinščine 61

Indeks zaznane učiteljeve spodbude pri bralnih aktivnostih 63

Indeks zaznanega pozitivnega odnosa učiteljev do dijaka 67

Bralni dosežki glede na indeks socialno-ekonomskega položaja družine 69

Učni dejavniki bralnih dosežkov glede na spol 71

Bralni profili slovenskih dijakov 72

Bralni dosežki po profilih 72

Profilslovenskihdijakovnatrehravnehbralnepismenostizvidikabralnegaprocesa 77

Motivacija za branje v različnih srednješolskih izobraževalnih programih 85

Metakognitivne strategije 90

Učne strategije 91

Branje za šolo 92

Bralna motivacija 92

Pouk slovenščine 93

Uporaba IKT 94

Uporaba knjižnice 95

Stališča do šole 95

Družinsko okolje 95

Primerjava bralnih dosežkov skupin bralcev v različnih izobraževalnih programih 96

Motivacija za branje glede na spol 97

Primerjava dosežkov dijakinj in dijakov v različnih skupinah bralcev 99

8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13