Page 8 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 8
eks uživanja v branju 46
Indeks različnosti bralnega gradiva 48
Indeks dejavnosti branja na spletu 51
Metakognitive in učne strategije 53
Metakognitivne strategije: indeks strategij za razumevanje in pomnjenje besedila 54
Metakognitivne strategije: indeks strategij povzemanja besedila 55
Učne strategije: memoriranje, elaboracija, kontrolne strategije 57
Stališča do šole in pouka 60
Indeks discipline v razredu pri pouku materinščine 61
Indeks zaznane učiteljeve spodbude pri bralnih aktivnostih 63
Indeks zaznanega pozitivnega odnosa učiteljev do dijaka 67
Bralni dosežki glede na indeks socialno-ekonomskega položaja družine 69
Učni dejavniki bralnih dosežkov glede na spol 71
Bralni profili slovenskih dijakov 72
Bralni dosežki po profilih 72
Profilslovenskihdijakovnatrehravnehbralnepismenostizvidikabralnegaprocesa 77
Motivacija za branje v različnih srednješolskih izobraževalnih programih 85
Metakognitivne strategije 90
Učne strategije 91
Branje za šolo 92
Bralna motivacija 92
Pouk slovenščine 93
Uporaba IKT 94
Uporaba knjižnice 95
Stališča do šole 95
Družinsko okolje 95
Primerjava bralnih dosežkov skupin bralcev v različnih izobraževalnih programih 96
Motivacija za branje glede na spol 97
Primerjava dosežkov dijakinj in dijakov v različnih skupinah bralcev 99
8
Indeks različnosti bralnega gradiva 48
Indeks dejavnosti branja na spletu 51
Metakognitive in učne strategije 53
Metakognitivne strategije: indeks strategij za razumevanje in pomnjenje besedila 54
Metakognitivne strategije: indeks strategij povzemanja besedila 55
Učne strategije: memoriranje, elaboracija, kontrolne strategije 57
Stališča do šole in pouka 60
Indeks discipline v razredu pri pouku materinščine 61
Indeks zaznane učiteljeve spodbude pri bralnih aktivnostih 63
Indeks zaznanega pozitivnega odnosa učiteljev do dijaka 67
Bralni dosežki glede na indeks socialno-ekonomskega položaja družine 69
Učni dejavniki bralnih dosežkov glede na spol 71
Bralni profili slovenskih dijakov 72
Bralni dosežki po profilih 72
Profilslovenskihdijakovnatrehravnehbralnepismenostizvidikabralnegaprocesa 77
Motivacija za branje v različnih srednješolskih izobraževalnih programih 85
Metakognitivne strategije 90
Učne strategije 91
Branje za šolo 92
Bralna motivacija 92
Pouk slovenščine 93
Uporaba IKT 94
Uporaba knjižnice 95
Stališča do šole 95
Družinsko okolje 95
Primerjava bralnih dosežkov skupin bralcev v različnih izobraževalnih programih 96
Motivacija za branje glede na spol 97
Primerjava dosežkov dijakinj in dijakov v različnih skupinah bralcev 99
8