Page 14 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 14
Drugo pedagoškega diskurza
terih najaktualnejših problematik sodobnega pedagoškega diskurza in
šolstva. Dotika se problematike sodobnih pedagoških koncepcij, njihove
deklarativne dikcije in prikrite notranje logike. Vtem izpostavlja in ana-
lizira nekatere vidnejše trende in težnje, kot so »neoliberalizacija«, ide-
ologija samoaktualizacije, uveljavljanje evalvacije in birokratizacija. Po-
leg tega ponovno odpira določena vprašanja, ki v kritičnih razpravah o
vzgoji in šolstvu pri nas niso nič novega, pa so vendar še vedno – nema-
ra celo vedno bolj – aktualna. Drugo pedagoškega diskurza prinaša gle-
dišča, ki so prevladujočemu pedagoškemu diskurzu »druga«, a enotna
v tematizaciji njegovega neprijetnega »drugega«. Vabljeni k (drugemu)
branju.
terih najaktualnejših problematik sodobnega pedagoškega diskurza in
šolstva. Dotika se problematike sodobnih pedagoških koncepcij, njihove
deklarativne dikcije in prikrite notranje logike. Vtem izpostavlja in ana-
lizira nekatere vidnejše trende in težnje, kot so »neoliberalizacija«, ide-
ologija samoaktualizacije, uveljavljanje evalvacije in birokratizacija. Po-
leg tega ponovno odpira določena vprašanja, ki v kritičnih razpravah o
vzgoji in šolstvu pri nas niso nič novega, pa so vendar še vedno – nema-
ra celo vedno bolj – aktualna. Drugo pedagoškega diskurza prinaša gle-
dišča, ki so prevladujočemu pedagoškemu diskurzu »druga«, a enotna
v tematizaciji njegovega neprijetnega »drugega«. Vabljeni k (drugemu)
branju.