Page 9 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 9
vsebina 9
Yves Charles Zarka, Evalvacija: oblast, za katero se predpostavlja,
da ve 169
Kaj je evalvacija? 171
Oblast, norma resničnega in groteska 174
Normalizacija in izključitev: disciplina in sovražnik 177
Literatura 178
Zdenko Kodelja, Ideologija evalvacije in pedagoški diskurz 179
Vesna Pobežin, Črka vrača udarec: nesmisel šolske birokracije 191
Šolska »birokracija« preseda predvsem »birokratom« 194
Dokumentacija? Še! 196
Otrokove pravice in (u)pravnost 199
Kakovost izpolnjevanja obrazcev 205
Obrazci samoizpo(po)lnjevanja subjekta 209
Literatura 214
Goran Vranešević, Ura pisanja, ura računanja in ura ovac – kaj
pomeni biti intelektualec? 219
O avtorjih 243
Imensko in stvarno kazalo 245
Yves Charles Zarka, Evalvacija: oblast, za katero se predpostavlja,
da ve 169
Kaj je evalvacija? 171
Oblast, norma resničnega in groteska 174
Normalizacija in izključitev: disciplina in sovražnik 177
Literatura 178
Zdenko Kodelja, Ideologija evalvacije in pedagoški diskurz 179
Vesna Pobežin, Črka vrača udarec: nesmisel šolske birokracije 191
Šolska »birokracija« preseda predvsem »birokratom« 194
Dokumentacija? Še! 196
Otrokove pravice in (u)pravnost 199
Kakovost izpolnjevanja obrazcev 205
Obrazci samoizpo(po)lnjevanja subjekta 209
Literatura 214
Goran Vranešević, Ura pisanja, ura računanja in ura ovac – kaj
pomeni biti intelektualec? 219
O avtorjih 243
Imensko in stvarno kazalo 245