Page 94 - Darko Štrajn, Umetnost v realnosti, Dissertationes 18
P. 94
 Umetnost v realnosti

❙7 gledališče interveniralo in je bilo hkrati vanj vpe-
Prizor iz izvirne to. K temu je treba prišteti še to, da so gledališki
predstave gledališča eksperimenti, kakor so se tudi sami radi označe-
Pupilije Ferkeverk. vali, v tistem času v svoj estetski kod že vpisali do-
ločene učinke v družbenem pogledu. Pogosto so
bili ti predvideni učinki tudi povsem odprto po-
litične narave. Pupilija je bila angažirano gledali-
šče, a raven izrecnosti te angažiranosti je bilo tre-
ba dešifrirati iz gest, označevalnih potez in iz per-
formativnih aktov prakse razbijanja enoznačnosti
reprezentacije.

Tu postavljamo hipotezo, da je bila Pupilija v
svojem času, v svojem zgodovinskem kontekstu fe-
nomen v svetovnem gledališkem gibanju, ki je bilo
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99