Page 89 - Darko Štrajn, Umetnost v realnosti, Dissertationes 18
P. 89
Nasprotna sila v kapitalistični krizi
ekstraprofitov. Prav širjenje umetnosti po »neuglednih« prostorih v iz-
recnem postmodernem sporazumu med razmeroma konservativno in-
stitucijo bienala in nekonformističnimi proizvajalci na področju estet-
skih označevalnih praks, je nemara treba brati kot umetniški prispevek k
izstopanju iz krize: podrtije preteklosti od renesančnih nereprezentativ-
nih stavb do družbenega okvira kapitalizma, je pač treba predelati in na-
polniti na novo. Umetnost prispeva ideje. Veliko več od tega pa tako ali
tako nikoli v zgodovini ni zmogla, vprašanje pa je kako bo s tem v priho-
dnosti. Bo kdaj spet prišel čas odgovora na nacistično »politizacijo este-
tike« z »estetizacijo politike«?
ekstraprofitov. Prav širjenje umetnosti po »neuglednih« prostorih v iz-
recnem postmodernem sporazumu med razmeroma konservativno in-
stitucijo bienala in nekonformističnimi proizvajalci na področju estet-
skih označevalnih praks, je nemara treba brati kot umetniški prispevek k
izstopanju iz krize: podrtije preteklosti od renesančnih nereprezentativ-
nih stavb do družbenega okvira kapitalizma, je pač treba predelati in na-
polniti na novo. Umetnost prispeva ideje. Veliko več od tega pa tako ali
tako nikoli v zgodovini ni zmogla, vprašanje pa je kako bo s tem v priho-
dnosti. Bo kdaj spet prišel čas odgovora na nacistično »politizacijo este-
tike« z »estetizacijo politike«?