Page 69 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 69
Kotiček/center za igre vlog in dramatizacijo

Obisk pošte

Namen in cilji dejavnosti
V okviru te dejavnosti se povezujejo vsebine s področij matematike, družboslovja, naravoslovja in
jezikoslovja.
Otroci bodo spoznanja, ki so si jih pridobili z opazovanjem dela odraslih, prenesli v svojo igro vlog
(urejanje, preštevanje, uporabo številk …).

Učna sredstva in materiali
Barvice, papir, domači naslovi posameznih otrok, sukanec, gumbi ali prazne posode od filmov, flo-
mastri, ena ovojnica za vsakega otroka, denar za nakup znamk za pismo.

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Za obisk pošte se vzgojitelj ali vzgojiteljica predhodno dogovori. Poštni uslužbenec bo otroke se-

znanil s posameznimi opravili na pošti.
 O obisku na pošti seznanite starše.
 Otroke vzpodbudite, da narišejo risbo ali kaj podobnega, kar bodo poslali staršem.

Potek dejavnosti
Dejavnost je razdeljena na tri dele – na pripravo obiska, obisk in na dejavnosti po opravljenem obi-
sku. Preden se z otroki odpravite na obisk, jih seznanite, da boste obiskali poštni urad. Otroke
vzpodbudite k risanju ali »pisanju« pisma. Otroci naj sami izberejo osebo, kateri bo pismo name-
njeno. Seznanite jih, kam ga boste odnesli. Pripravite sporočilo za starše ali zapišite sporočilo, ki bi
ga otroci želeli poslati svojim staršem.
Otrokom pomagajte pismo zložiti in ga vložiti v ovojnico. Otrokom demonstrirajte, kako se na
ovojnico zapiše naslov prejemnika.
Po opravljenem ogledu se otroci v vrtcu igrajo »pošto.« Vzpodbujajte jih, da prevzemajo vloge, ki
so jih videli na pošti.
Otroci naj izdelajo denar, s katerim bodo kupovali ali prodajali znamke, vlagali in menjavali denar.

69
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74