Page 51 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 51
lika 22: Primer za nadgradnjo dejavnosti

Sodelovanje z družinami
Otroci in starši naj z raziskovanjem materialov nadaljujejo v igri »Lov z magnetom« (potrebuje-
jo samo magnet) doma in v njegovi okolici. Raziskovanje naj poteka v obliki igre in brez omejitev.

Plavalci in neplavalci

Namen in cilji dejavnosti
Otroci s poskusom ugotavljajo, kateri predmeti potonejo in kateri ostanejo na površini vode.
Dejavnost predstavlja uvod v razumevanje znanstvenih konceptov vzgona v vodi, izpodrivanja
vode, površinske napetosti vode, specifične teže in pritiska.
Otroci preko dejavnosti odkrivajo in spoznavajo lastnosti teles.

Učna sredstva in materiali
Večja posoda z vodo, dve posodi oziroma škatli za razvrščanje predmetov, karton s slikovnim zapi-
som, da predmet plava in karton s simbolnim zapisom, da ne plava, pisalo, različni predmeti (zama-
ški iz plute, papir, listje, plastika, kovina, kovanci, balon, kamenčki, ledene kocke, perje, gobice, itd.).

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 V posodo nalijte vodo do višine desetih centimetrov. Pripravite različne plavajoče in neplavajoče

predmete – npr. zamaške iz plute, papir, listje, plastiko, kovino, kovance, balone, kamenčke, lede-
ne kocke, perje, gobice, itd.
 Pripravite dve posodi oziroma škatli za razvrščanje predmetov. Naredite kartonček s simbolnim
zapisom (sliko), da predmet plava in kartonček s simbolnim zapisom (sliko), da predmet ne plava.
 S kartoni označite posodi.

51
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56