Page 36 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 36
adgradnja dejavnosti
Izdelajte kvadrat v velikosti 20 cm × 20 cm in nanj narišite mrežo s štirimi kvadrati v vrsti in s šti-
rimi kvadrati v koloni. Otroke spodbudite, da izdelajo svojo zloženko s svojimi oblikami. Zanimi-
ve vzorce lahko kopirate in jih ponudite za igro v kotičku za namizne igre.
Vzorce zaščitite s samolepilno folijo in jih nato razrežite.
Otroke spodbudite k oblikovanju z geometrijskimi ploščami.

Prikaz sadja

Namen in cilji dejavnosti
Oblikovanje prikaza predstavlja dober način za razvrščanje, prikazovanje in primerjavo podatkov
in informacij.
Z uporabo slik, ki jih razvrščamo v razpredelnice in grafične prikaze, prikazujemo vsakodnevne
dogodke, odnose med predmeti, rastlinami, živalmi in ipd..
Odčitavanje prikazov zahteva sposobnost sporazumevanja, razvrščanja, prepoznavanja odnosov,
razumevanja simbolov in orientiranja v prostoru.

Učna sredstva in materiali
Papir, škarje, velik list papirja – plakat, lepilo, stare revije, trak.

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Izrežite slike in fotografije iz revije.
 Vsakemu otroku dajte manjši list papirja (tako velik, da bo lahko nanj prilepil sliko sadja).
 Z dejavnostjo pričnite v času malice, ko otroci dobijo različno sadje. Z otroki se pogovarjajte o

njihovem najljubšem sadju.
Slika 14: Prikaz sadja

Potek dejavnosti
Otroke prosite, da izberejo sliko sadja, ki ga imajo najraje in jo prilepijo na list.
Slike sadja razvrstite glede na vrsto sadja. Preštejte število listov z enako vrsto sadja. Ugotavljajte in
preštevajte, katerega sadja je največ, katerega je najmanj. Razporedite sadje v vrstni red, od sadja,

36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41