Page 38 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 38
loga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Uporabite karton v velikosti 22 cm × 28 cm. Zarišite tri navpične stolpce, široke okrog 6 cm s

flomastrom ali barvnim trakom.
 Iz polivinila izrežite tri žepke in jih pritrdite na vrhu kartona. V vsak žepek vrežite odprtino v

obliki črke V (V–izrez).
 Papir dolžine 20 cm razdelite na tri stolpce in štiri vrstice. Pritrdite papir na karton.
 Narišite tri različne sličice in jih v vsak žepek vstavite po eno. Vsaka sličica bo predstavljala po-

samezno značilnost (npr. obut sem v superge, čevlje ali škornje).
 Pripravite dovolj kopij vsake od treh slik, tako, da bodo vsi otroci izbirali in vstavljali slike svo-

jih obuval.
Slika 16: Prikaz obutve

Potek dejavnosti
Povabite dva otroka, da skupaj zbereta informacije o tem, kaj imajo otroci v skupini obuto. Otroka
se bosta v novi vlogi raziskovalca počutila zelo pomembna.
Otroka naj preučujeta obutev otrok v skupini (lahko oblikujemo tudi manjše skupine). Otroke in-
tervjuvata z vprašanjem: »Kaj imaš danes obuto: superge, čevlje ali škornje?«
Vprašani otrok odgovori ali pokaže ustrezno sliko.
Medtem ko »intervjujan« otrok opazuje, »raziskovalca« prilepita ustrezno sliko v ustrezen stolpec.
Če je skupina manjša (od petih do osmih otrok), lahko v relativno kratkem času izpolnijo celoten
prikaz.
Ko je preglednica izpolnjena, prilepite prvi list na oglasno desko in prilepite nov prikaz za naslednji
par otrok in naslednjo skupino.

38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43