Page 38 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 38
loga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
Uporabite karton v velikosti 22 cm × 28 cm. Zarišite tri navpične stolpce, široke okrog 6 cm s
flomastrom ali barvnim trakom.
Iz polivinila izrežite tri žepke in jih pritrdite na vrhu kartona. V vsak žepek vrežite odprtino v
obliki črke V (V–izrez).
Papir dolžine 20 cm razdelite na tri stolpce in štiri vrstice. Pritrdite papir na karton.
Narišite tri različne sličice in jih v vsak žepek vstavite po eno. Vsaka sličica bo predstavljala po-
samezno značilnost (npr. obut sem v superge, čevlje ali škornje).
Pripravite dovolj kopij vsake od treh slik, tako, da bodo vsi otroci izbirali in vstavljali slike svo-
jih obuval.
Slika 16: Prikaz obutve
Potek dejavnosti
Povabite dva otroka, da skupaj zbereta informacije o tem, kaj imajo otroci v skupini obuto. Otroka
se bosta v novi vlogi raziskovalca počutila zelo pomembna.
Otroka naj preučujeta obutev otrok v skupini (lahko oblikujemo tudi manjše skupine). Otroke in-
tervjuvata z vprašanjem: »Kaj imaš danes obuto: superge, čevlje ali škornje?«
Vprašani otrok odgovori ali pokaže ustrezno sliko.
Medtem ko »intervjujan« otrok opazuje, »raziskovalca« prilepita ustrezno sliko v ustrezen stolpec.
Če je skupina manjša (od petih do osmih otrok), lahko v relativno kratkem času izpolnijo celoten
prikaz.
Ko je preglednica izpolnjena, prilepite prvi list na oglasno desko in prilepite nov prikaz za naslednji
par otrok in naslednjo skupino.
38
Uporabite karton v velikosti 22 cm × 28 cm. Zarišite tri navpične stolpce, široke okrog 6 cm s
flomastrom ali barvnim trakom.
Iz polivinila izrežite tri žepke in jih pritrdite na vrhu kartona. V vsak žepek vrežite odprtino v
obliki črke V (V–izrez).
Papir dolžine 20 cm razdelite na tri stolpce in štiri vrstice. Pritrdite papir na karton.
Narišite tri različne sličice in jih v vsak žepek vstavite po eno. Vsaka sličica bo predstavljala po-
samezno značilnost (npr. obut sem v superge, čevlje ali škornje).
Pripravite dovolj kopij vsake od treh slik, tako, da bodo vsi otroci izbirali in vstavljali slike svo-
jih obuval.
Slika 16: Prikaz obutve
Potek dejavnosti
Povabite dva otroka, da skupaj zbereta informacije o tem, kaj imajo otroci v skupini obuto. Otroka
se bosta v novi vlogi raziskovalca počutila zelo pomembna.
Otroka naj preučujeta obutev otrok v skupini (lahko oblikujemo tudi manjše skupine). Otroke in-
tervjuvata z vprašanjem: »Kaj imaš danes obuto: superge, čevlje ali škornje?«
Vprašani otrok odgovori ali pokaže ustrezno sliko.
Medtem ko »intervjujan« otrok opazuje, »raziskovalca« prilepita ustrezno sliko v ustrezen stolpec.
Če je skupina manjša (od petih do osmih otrok), lahko v relativno kratkem času izpolnijo celoten
prikaz.
Ko je preglednica izpolnjena, prilepite prvi list na oglasno desko in prilepite nov prikaz za naslednji
par otrok in naslednjo skupino.
38