Page 37 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 37
ga je največ, do sadja, ki ga je najmanj. Slike prilepite na velik list papirja – plakat in ga pritrdi-
te na steno tako, da si bodo otroci lahko ogledovali grafični prikaz sadja, ki ga imajo otroci najraje.
Otroke spodbudite, da sodelujejo pri predstavitvi prikaza. Ugotavljajte, katero sadje imate v skupi-
ni najraje, katerega sadja v skupini nimate radi, katerega sadja ni izbral nihče ipd.
Nadgradnja dejavnosti
Namesto sadja lahko v prikaz vstavite rojstne dneve, število družinskih članov, število dečkov in
deklic v skupini ali značilnosti vremena v posameznih dneh meseca. Otroci naj predlagajo, kakšen
prikaz bi še lahko izdelali.
Izdelajte prikaz najljubšega sadja posamezne družine.
Slika 15: Različni prikazi za nadgradnjo dejavnosti
Sodelovanje z družinami
Otroci pridobivajo izkušnje in stališča z lastnim spoznavanjem. Starši, ki smiselno sprašujejo otro-
ke o njihovih željah in mnenjih glede dnevnih opravil, jih vzpodbujajo k reševanju problemov in
vnašajo veselje, ki je ključno za vzpodbudno vzdušje pri matematičnih dejavnostih. Pred pričetkom
te dejavnosti v vrtcu o tem seznanite tudi starše. Otroke prosite, da zberejo podatke o tem, katero
sadje imajo posamezni družinski člani najraje. Tudi te informacije vključite v prikaz.
Prikaz obutve
Namen in cilji dejavnosti
Zelo preprosta sredstva bodo spodbudila otroke k zbiranju in prikazovanju podatkov. Izkušnje pri-
merjanja in razvrščanja, ki jih pri tem pridobivajo otroci, so pomembne za razvijanje tako matema-
tičnega kot naravoslovnega mišljenja.
Učna sredstva in materiali
Karton v velikosti 22 cm × 28 cm, flomaster ali barvni trak, ravnilo, debelejši prozoren polivinil,
papir, trak.
37
te na steno tako, da si bodo otroci lahko ogledovali grafični prikaz sadja, ki ga imajo otroci najraje.
Otroke spodbudite, da sodelujejo pri predstavitvi prikaza. Ugotavljajte, katero sadje imate v skupi-
ni najraje, katerega sadja v skupini nimate radi, katerega sadja ni izbral nihče ipd.
Nadgradnja dejavnosti
Namesto sadja lahko v prikaz vstavite rojstne dneve, število družinskih članov, število dečkov in
deklic v skupini ali značilnosti vremena v posameznih dneh meseca. Otroci naj predlagajo, kakšen
prikaz bi še lahko izdelali.
Izdelajte prikaz najljubšega sadja posamezne družine.
Slika 15: Različni prikazi za nadgradnjo dejavnosti
Sodelovanje z družinami
Otroci pridobivajo izkušnje in stališča z lastnim spoznavanjem. Starši, ki smiselno sprašujejo otro-
ke o njihovih željah in mnenjih glede dnevnih opravil, jih vzpodbujajo k reševanju problemov in
vnašajo veselje, ki je ključno za vzpodbudno vzdušje pri matematičnih dejavnostih. Pred pričetkom
te dejavnosti v vrtcu o tem seznanite tudi starše. Otroke prosite, da zberejo podatke o tem, katero
sadje imajo posamezni družinski člani najraje. Tudi te informacije vključite v prikaz.
Prikaz obutve
Namen in cilji dejavnosti
Zelo preprosta sredstva bodo spodbudila otroke k zbiranju in prikazovanju podatkov. Izkušnje pri-
merjanja in razvrščanja, ki jih pri tem pridobivajo otroci, so pomembne za razvijanje tako matema-
tičnega kot naravoslovnega mišljenja.
Učna sredstva in materiali
Karton v velikosti 22 cm × 28 cm, flomaster ali barvni trak, ravnilo, debelejši prozoren polivinil,
papir, trak.
37