Page 37 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 37
ga je največ, do sadja, ki ga je najmanj. Slike prilepite na velik list papirja – plakat in ga pritrdi-
te na steno tako, da si bodo otroci lahko ogledovali grafični prikaz sadja, ki ga imajo otroci najraje.
Otroke spodbudite, da sodelujejo pri predstavitvi prikaza. Ugotavljajte, katero sadje imate v skupi-
ni najraje, katerega sadja v skupini nimate radi, katerega sadja ni izbral nihče ipd.

Nadgradnja dejavnosti
Namesto sadja lahko v prikaz vstavite rojstne dneve, število družinskih članov, število dečkov in
deklic v skupini ali značilnosti vremena v posameznih dneh meseca. Otroci naj predlagajo, kakšen
prikaz bi še lahko izdelali.
Izdelajte prikaz najljubšega sadja posamezne družine.

Slika 15: Različni prikazi za nadgradnjo dejavnosti

Sodelovanje z družinami
Otroci pridobivajo izkušnje in stališča z lastnim spoznavanjem. Starši, ki smiselno sprašujejo otro-
ke o njihovih željah in mnenjih glede dnevnih opravil, jih vzpodbujajo k reševanju problemov in
vnašajo veselje, ki je ključno za vzpodbudno vzdušje pri matematičnih dejavnostih. Pred pričetkom
te dejavnosti v vrtcu o tem seznanite tudi starše. Otroke prosite, da zberejo podatke o tem, katero
sadje imajo posamezni družinski člani najraje. Tudi te informacije vključite v prikaz.

Prikaz obutve

Namen in cilji dejavnosti
Zelo preprosta sredstva bodo spodbudila otroke k zbiranju in prikazovanju podatkov. Izkušnje pri-
merjanja in razvrščanja, ki jih pri tem pridobivajo otroci, so pomembne za razvijanje tako matema-
tičnega kot naravoslovnega mišljenja.

Učna sredstva in materiali
Karton v velikosti 22 cm × 28 cm, flomaster ali barvni trak, ravnilo, debelejši prozoren polivinil,
papir, trak.

37
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42