Page 30 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 30
mine z liki in pikami

Namen in cilji dejavnosti
Ponavljanje dejavnosti je pomembno za trajnejše znanje.
Dejavnost otrokom omogoča, da povežejo učenje s predhodnimi izkušnjami.

Učna sredstva in materiali
Osem praznih kart, lepilo, črn flomaster, škarje, svinčnik in ravnilo, barvni papir (rdeč, moder, ze-
len, rumen).

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
Priprava domin z liki:
 Upoštevajte navodila za pripravo barvnih domin pri predhodni dejavnosti.
 Tokrat uporabite različne oblike. Pričnite s kvadrati, trikotniki in krogi. Naslednje zbirke lahko

obsegajo rombe, pravokotnike, šesterokotnike idr.
 Uporabite lahko tudi majhne in velike like enakih oblik.
Priprava domin s pikami:
 Upoštevajte osnovna navodila kot pri barvnih dominah.
 Uporabite karte manjših dimenzij. Izdelajte karte s pikami.

Slika 10: Domine z liki in pikami

Potek dejavnosti
Najprej uporabite domine z liki, da se prepričate, ali otroci vedo, da ima vsaka domina dve polovi-
ci. Nekateri otroci bodo pri poimenovanju posameznih likov potrebovali pomoč.
Domine s pikami uporabite, ko otroci že samostojno uporabljajo barvne domine in domine z liki.
Če otroci potrebujejo pomoč, pokažite na posamezno domino in jih vprašajte, če lahko poiščejo
domino z več pikami oziroma domino z manj pikami. Uporaba matematičnih izrazov bo vpliva-
la na razširjanje učenja.

30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35