Page 27 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 27
ri kart z liki
Namen in cilji dejavnosti
Igra s pari kart različnih likov omogoča spoznavanje geometrijskih oblik, barv in koncepta dvojic
– parov.
Pri tej dejavnosti se otroci premikajo po prostoru in iščejo vrstnika, ki ima karto z enakim likom
in enake barve. Gibanje jih dodatno spodbuja k iskanju.
Učna sredstva in materiali
Prazne karte, flomastri.
Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
Pripravite pare kart z enakimi (identičnimi) barvnimi liki – npr.: par kart z rumenimi krogi,
par kart z rdečimi trikotniki, par kart z zelenimi pravokotniki itd. Karte naj bodo velike približ
no 8 cm × 13 cm.
Slika 8: Pari kart z liki
Potek dejavnosti
Vsakemu otroku dajte po eno karto.
Otroke prosite, da poiščejo otroka z enako karto.
Ko se otroci »najdejo,« naj se ponovno oblikujejo v enotno skupino in povedo, kakšen lik in bar-
vo so imeli.
Nadgradnja dejavnosti
Zahtevnosti stopnjujete tako, da otroci iščejo vedno več podrobnosti pri posameznih likih – npr.
koliko je stranic in kotov.
27
Namen in cilji dejavnosti
Igra s pari kart različnih likov omogoča spoznavanje geometrijskih oblik, barv in koncepta dvojic
– parov.
Pri tej dejavnosti se otroci premikajo po prostoru in iščejo vrstnika, ki ima karto z enakim likom
in enake barve. Gibanje jih dodatno spodbuja k iskanju.
Učna sredstva in materiali
Prazne karte, flomastri.
Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
Pripravite pare kart z enakimi (identičnimi) barvnimi liki – npr.: par kart z rumenimi krogi,
par kart z rdečimi trikotniki, par kart z zelenimi pravokotniki itd. Karte naj bodo velike približ
no 8 cm × 13 cm.
Slika 8: Pari kart z liki
Potek dejavnosti
Vsakemu otroku dajte po eno karto.
Otroke prosite, da poiščejo otroka z enako karto.
Ko se otroci »najdejo,« naj se ponovno oblikujejo v enotno skupino in povedo, kakšen lik in bar-
vo so imeli.
Nadgradnja dejavnosti
Zahtevnosti stopnjujete tako, da otroci iščejo vedno več podrobnosti pri posameznih likih – npr.
koliko je stranic in kotov.
27