Page 12 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 12
iru Pedagoškega inštituta. Usposablja se na domačih in mednarodnih izobraževanjih, sodelu-
je na mednarodnih srečanjih in konferencah. Pripravlja strokovne materiale, prevode in redakcije
del tujih avtorjev, pripravlja in izvaja seminarje, sodeluje v projektih v okviru Razvojno-raziskoval-
nega centra pedagoških iniciativ »Korak za korakom« in sodeluje na mednarodnih izmenjavah v
okviru International Step by Step Assotiation. Vključena je v razvojno-raziskovalni projekt Branje
in pisanje za kritično mišljenje v okviru Razvojno-raziskovalnega centra pedagoških iniciativ »Ko-
rak za korakom« in International Reading Association, v okviru katerega si je pridobila certifikat
za učitelja in trenerja Reading and writing for critical thinking.
Jerneja Jager je leta 2007 diplomirala na Filozofski fakulteti v Ljubljani, na Oddelku za pedago-
giko in andragogiko (smer pedagogika). 2008. je končala program za izpopolnjevanje iz predšol-
ske vzgoje ter si pridobila pedagoško izobrazbo za vzgojiteljice in vzgojitelje predšolskih otrok, leta
2010 pa je na Pedagoški fakulteti Koper končala magistrski študij inkluzivne pedagogike. Na Pe-
dagoškem inštitutu je zaposlena od leta 2009, in sicer v Razvojno-raziskovalnem centru pedago-
ških iniciativ »Korak za korakom«, kjer opravlja delo asistentke. Vključena je v različne nacio-
nalne in mednarodne projekte, organizira in izvaja seminarje ter delavnice za vzgojitelje, učitelje,
svetovalne delavce in ravnatelje vrtcev in osnovnih šol ter koordinira in izvaja aktivnosti v okviru
Mreže vrtcev in osnovnih šol »Korak za korakom«. Udeležuje se izobraževanj, konferenc in po-
svetov doma in v tujini, vključena je v International Step by Step Association (ISSA).

12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17