Page 114 - Igor Ž. Žagar, Jezikanja. Druga, jubilejno-pomladanska izdaja. Digitalna knjižnica, Documenta 1
P. 114
Seveda lahko najdemo ugovor tudi proti takšnemu fri-
volnemu sklepanju, in sicer: če gre za odprtje nove porodni-
šnice, ki naj bi občutno povečala narodovo telo, kaj v črno
obrobljenem kvadratu počne en sam samcat bledo-siv mo-
žicelj?

To in pa seveda dejstvo, da pozorno sledimo dogodkom
v domovini, nas napeljuje k misli, da imamo verjetno opra-
viti s popularizacijo nove populacijske politike, češ, ko se bo
rahitični figuri v okvadrateni belini pridružilo še 80.000
Slovencev (letno), bo za nas, Slovence, sleherni okvir pre-
majhen.

Vendar pa stvar dodatno zaplete tretji element, ki posre-
duje v tem propagandnem rebusu: v desnem spodnjem kotu
se namreč pojavi napis »dnevnik SLOVENEC«.

Če sledite dogodkom v svoji domovini seveda že veste,
da je slovenska vlada zajeten kup denarja namenila t.i. plura-
lizaciji medijev. Naš propagandni rebus bi torej utegnil biti
reklama za nov(i) slovenski časopis. Seveda pa je povsem iz-
jemno, da novonastajajoči časopis, ki si mora bralce šele pri-
dobiti, niti omeni ne, kaj jim bo ponudil, v čem se bodo in-
formacije, ki jih bo posredoval, razlikovale od ponudbe že
obstoječih časopisov, temveč se na bodoče bralce obrača kot
populacijski program na spolno godne državljane in drža-
vljanke. In ker sledite dogodkom v svoji domovini seveda
veste, da nikakor ne gre za naključje, pomoto ali nerodnost:
vladajoči slovenski politiki gre – očitno tudi v zadevah plu-
ralizacije medijev – pač predvsem za kri in zemljo. Informa-
cija lahko počaka.

Lahko noč!


   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119