Page 55 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 55
55

Slika 5.4: Negativna pričakovanja učencev glede prihodnosti Evrope
Vir: Losito et al., 2018: 40.
jetno. Na drugi strani imamo šest držav oziroma izobraževalnih sistemov, zra-
ven Slovenije tudi Belgijo (flamski del), Bolgarijo, Hrvaško, Estonijo in Latvi-
jo, kjer manj učencev, kakor je to značilno za izračunano evropsko povprečje
v ICCS 2016, meni, da se bodo pozitivni scenariji o prihodnosti Evrope zgo-
dili verjetno ali zelo verjetno. Delež učencev iz Litve in Norveške pa je okoli
evropskega povprečja.
V nadaljevanju si poglejmo stališča o prihodnosti Evrope, in sicer negativ-
ne scenarije, ki se bodo po mnenju učencev v prihodnje v Evropi zgodili verje-
tno ali zelo verjetno.
Iz slike 5.4 vidimo, da so naši učenci nekoliko bolj naklonjeni negativnim
scenarijem o prihodnosti Evrope, v smislu, da menijo, da se bo nekaj verjetno

percepcija učencev o evropi (in eu) ter njeni prihodnosti
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60