Page 17 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 17
zahteve glede pogojev vzorčenja. Za dve lestvici (merjenje občutka evrop- 17
ske identitete učencev in potrditev enakih pravic in priložnosti za priseljence)
so bile točke določene na isti način kot pri ICCS 2009, tako da v teh primerih
50 odraža povprečje ICCS 2009 (z enako uteženimi nacionalnimi vzorci) in 10
ustreza standardnemu odklonu.7

Sodelujoči izobraževalni sistemi v Evropskem
regionalnem modulu ICCS 2016

Zapisali smo že, da v Evropskem regionalnem modulu (ICCS 2016, kakor tudi
2009) sodelujejo evropski izobraževalni sistemi, kar pomeni geografsko evrop-
ski, in ne le države članice EU.

Sodelujoči izobraževalni sistemi v Evropskem regionalnem modulu ICCS 2016
Belgija (flamski del)*
Bolgarija*
Hrvaška
Danska*
Estonija*
Finska*
Italija*
Latvija*
Litva*
Malta*
Nizozemska
Norveška (9)*8
Slovenija*
Švedska*

Severno Porenje-Vestfalija (Nemčija) (ki je referenčna udeleženka – gre za regijo v Nemčiji)

Opomba: z zvezdico so označeni izobraževalni sistemi, ki so sodelovali v
Evropskem regionalnem modulu ICCS leta 2009 in 2016

Za tiste izobraževalne sisteme, ki so sodelovali v Evropskem regionalnem
modulu ICCS tako leta 2009 kot leta 2016, je mogoče izpostaviti tudi trende (te
izobraževalne sisteme smo označili z zvezdico), vendar le pri stališčnih vprašal-

7 B., Losito et al., Young People‘s Perceptions of Europe in a Time of Change: IEA International Civic and
Citizenship Education Study 2016 European Report (Amsterdam: IEA, 2018), 4.

8 Sodelovali so nekoliko starejši učenci, in sicer devetošolci (argument za izbor te populacije je enak
kot pri klasičnem (mednarodnem) delu raziskave ICCS, več o tem v Klemenčič et al., 2019).

uvod v evropski regionalni modul iea iccs 2016
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22