Page 114 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 114
Tabela 7.12: Mnenja učiteljev o izboljšavah na šoli (pri državljanski vzgo-
ji in izobraževanju)

  Odstotek SE
Več gradiv in učbenikov. 7,58 1,18
Boljša gradiva in učbeniki. 26,24 2,24
Več usposabljanja na delu o metodah poučevanja. 29,15 2,56

Več usposabljanja na delu o vsebini predmeta. 18,72 1,74

Več poudarka na državljanski vzgoji in izobraževanju 31,03 1,51
med študijem za učitelja.

Več sodelovanja med učitelji različnih predmetnih področij. 39,72 2,47

Več ur pouka namenjenega državljanski vzgoji 25,86 1,95
in izobraževanju.

Več priložnosti za projekte, povezane z državljansko vzgojo 36,72 1,96
in izobraževanjem.

Formalno ocenjevanje državljanske vzgoje in izobraževanja. 4,97 1,01

114 Nov učni načrt za domovinsko in državljansko kulturo ter etiko. 11,13 1,40

Več sodelovanja s starši. 6,56 1,17

Več sodelovanja z ustanovami in posamezniki izven šole. 28,91 1,99

Več sodelovanja med šolo in lokalno skupnostjo. 9,89 1,40

Izobraževalne oblasti bi morale državljanski vzgoji 32,05 2,38
in izobraževanju dati večji pomen.

Vir: Baza ICCS 2016.

državljanska vzgoja v sloveniji
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119