Page 174 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 5-6: Teaching Feminism, ed. Valerija Vendramin
P. 174
šolsko polje, letnik xxxi, številka 5–6

obdobju problematizira nov tehnološki obrat (znanstveno vprašljivo uva-
janje tehnologije 5G, seksizem industrije seks robotov ...). Je avtorica štirih
znanstvenih monografij in več člankov in knjižnih poglavij, povezanih s
spolom, (porno)seksualizacijo, digitalizacijo in feministično in etično re-
fleksijo znanosti. Poleg izpostavljene primarne delovne sfere jo zanimajo
aktivno državljanstvo, literatura in komplementarno zdravljenje.

Mojca Šorli
Mojca Šorli, PhD, is a linguist, publicist and translator. The central areas
of her research are corpus linguistics, corpus pragmatics, discourse anal-
ysis, translation studies and contrastive language analysis. She is affiliat-
ed with the Faculty of Arts, University of Ljubljana, and the Institute for
Slovenian Literature and Literary Studies ZRC SAZU. She engages pub-
licly in general linguistic and other current social debates, especially those
related to the position of women and the representation of gender in pub-
lic discourse. She is a member and former volunteer of the Slovenian SOS
Helpline Society.
Mojca Šorli je doktorica jezikoslovnih znanosti, raziskovalka, publicistka
in prevajalka. Osrednja področja njenega raziskovanja so korpusno jeziko-
slovje, korpusna pragmatika, analiza diskurza, prevodoslovje in kontra-
stivna analiza jezikov. Zaposlena je na Filozofski fakulteti UL in Inštitutu
za slovensko literaturo in literarne vede ZRC SAZU. Objavlja tudi bese-
dila o splošnih jezikovnih ter drugih aktualnih družbenih temah, zlasti v
povezavi s položajem žensk in reprezentacijo družbenih spolov v javnem
diskurzu. Je članica in nekdanja prostovoljka Društva SOS telefon.

Veronika Tašner
Dr Veronika Tašner is an assistant professor of Sociology of Education
at the Faculty of Education, University of Ljubljana. Her research are-
as are meritocracy, equity and inequality in education, gender and edu-
cation, comparative education, violence and school, future of education
and private/public education. She has edited and co-edited several mono-
graphs, including: Brez spopada: kultur, spolov, generacij (Without conflict
between civilizations, genders, generations), Prihodnost šole v družbah dela
brez dela (Future of school in work-centred societies without work), Zasebno
šolstvo v Sloveniji (Private schools in Slovenia), Misliti socialne inovacije
(Thinking social innovation).
Dr. Veronika Tašner je docentka za sociologijo vzgoje na Pedagoški fakul-
teti Univerze v Ljubljani. Njena raziskovalna področja so meritokracija,
pravičnost in neenakost v edukaciji, spol in edukacija, primerjava sistemov
edukacije, nasilje in šola, prihodnost edukacije in javno/zasebno šolstvo.

172
   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178