Page 172 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 5-6: Teaching Feminism, ed. Valerija Vendramin
P. 172
šolsko polje, letnik xxxi, številka 5–6

Fatherhood: Men between Work and Parenthood (2016). Among others, she
was a guest editor of the thematic issue First Gender: Critical Studies of Men
and Masculinities of the Journal for the Critique of Science (2017).
Majda Hrženjak, doktorica sociologije, deluje kot višja znanstvena sode-
lavka na Mirovnem inštitutu. Raziskovalno se osredotoča na študije spo-
lov in socialne politike, zlasti na koncept skrbi v povezavi z intersekcijski-
mi neenakostmi, državljanstvom, migracijami in feministično etiko skrbi.
Je avtorica monografij Simbolno (2001), Nevidno delo (2007), Razsežnosti
skrbstvenega dela (2018) in urednica zbornikov Njena (re)kreacija: Ženske
revije v Sloveniji (2002), Politics of Care (2011), Spremembe očetovstva: mo-
ški med delom in starševstvom (2016). Med drugim je kot gostujoča uredni-
ca Časopisa za kritiko znanosti uredila tematsko številko Prvi spol: kritične
študije moških in moškosti (2017).

Biljana Kašić
Professor (ret.) Biljana Kašić from the Department of Sociology, University
of Zadar is a co-founder and long-term associate of the Women’s Studies
Centre in Zagreb. She has taught at various universities across Croatia and
internationally. She is the author and co-author of several books, studies
and papers published in Croatia and abroad related to feminist epistemol-
ogy, post-colonial theories, women’s culture of resistance and theories of
identities.
Biljana Kašić je upokojena profesorica Univerze v Zadru, Oddelek za so-
ciologijo, soustanoviteljica in dolgoletna sodelavka Centra za ženske štu-
dije v Zagrebu. Bila je predavateljica na številnih univerzah na Hrvaškem
in v mednarodnem prostoru. Je avtorica in soavtorica številnih knjig, štu-
dij in člankov, ki so izšli na Hrvaškem in v tujini in ki se ukvarjajo s femi-
nistično epistemologijo, postkolonialnimi teorijami, žensko kulturo od-
pora in teorijami identitet.

Ana Mladenović
Ana Mladenović completed her masters in Sociology with a focus on
Gender and Sexuality Studies in April 2015. Since October 2015, she has
been an early-stage researcher at the Educational Research Institute in
Ljubljana, Slovenia, where she is writing her PhD dissertation in the field
of education and feminist theory.
Ana Mladenović je v aprilu 2015 zaključila magistrski študij sociologije,
v sklopu katerega je vpisala modul Študiji spola in spolnosti. Od okto-
bra 2015 je zaposlena kot mlada raziskovalka na Pedagoškem inštitutu v
Ljubljani, kjer zaključuje doktorsko disertacijo s področja edukacijskih
ved in feministične teorije.

170
   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177