Page 175 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 5-6: Teaching Feminism, ed. Valerija Vendramin
P. 175
contributors■ avtorice

Uredila in souredila je več monografij, med njimi Brez spopada: kultur,
spolov, generacij, Prihodnost šole v družbah dela brez dela, Zasebno šolstvo
v Sloveniji, Misliti socialne inovacije.
Valerija Vendramin
Valerija Vendramin, PhD in Women’s Studies, is a researcher at the
Educational Research Institute in Ljubljana. Her current fields of inter-
est encompass educational studies, women’s studies and feminist theory,
(chiefly, but not exclusively, in connection to issues concerning the con-
ceptualisation of sexual difference, curriculum and feminist critiques of
science together with epistemological issues). She is the author of various
articles on these issues and the translator of a number of relevant theoret-
ical works.
Valerija Vendramin je doktorica ženskih študij, zaposlena pa je kot razi-
skovalka na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani. Med njenimi interesnimi
področji so edukacijske študije, ženske študije in feministična teorija (v
tem okviru se ukvarja s problematiko, ki zadeva konceptualizacijo spol-
ne razlike, kurikulum in feministične kritike znanosti oz. epistemološka
vprašanja). Je avtorica številnih znanstvenih člankov in* prevodov s teh
področij.

173
   170   171   172   173   174   175   176   177   178