Page 231 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 5-6: Pravičnost, neoliberalizem in izobraževanje, ur. Urška Štremfel
P. 231
Avtorji

Zdenko Kodelja
Zdenko Kodelja je znanstveni svetnik in vodja Centra za filozofijo vzgoje
na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja z etičnimi
in epistomološkimi vprašanji vzgoje in izobraževanja, kot so: pravičnost v
izobraževanju, človekove in otrokove pravice, religija in šola, avtonomija
šol in šolske reforme.
Zdenko Kodelja, PhD, is Research Counsellor and Head of the Centre for
Philosophy of Education at the Educational Research Institute in Ljublja­
na. The fields of his scientific research are ethical and epistemological issu­
es of education, such as: equity in education, human and children’s rights,
religion and school, autonomy of school and reforms of education.
Živa Kos
Dr. Živa Kos je zaposlena na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani, kot
asistentka za področje sociologije vzgoje. Ukvarja se s področjem kakovo­
sti edukacije in edukacijskimi politikami.
Živa Kos, PhD, is a teaching assistant for the Sociology of Education, at
the Faculty of education, University of Ljubljana. Her field of research is
quality assurance in education and educational policy.
Veronika Tašner
Dr. Veronika Tašner je asistentka za področje sociologije edukacije na Pe­
dagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja z meri­
tokracijo, pravičnostjo, enakostjo in neenakostjo v edukaciji, zasebnim
šolstvom ter s spoli in vzgojo. Sodelovala je in še sodeluje pri različnih raz­
iskovalnih projektih na temo edukacije in njene prihodnosti. Je avtorica

229
   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236