Page 233 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 5-6: Pravičnost, neoliberalizem in izobraževanje, ur. Urška Štremfel
P. 233
avtorji

Urška Štremfel
Urška Štremfel, doktorica politoloških znanosti, je znanstvena sodelav­
ka na Pedagoškem inštitutu, pri svojem raziskovalnem delu pa sodeluje
tudi v Centru za politološke raziskave na Fakulteti za družbene vede Uni­
verze v Ljubljani. Njen znanstvenoraziskovalni interes predstavlja evrop­
sko sodelovanje na področju izobraževanja in njegov vpliv na nacional­
ni izobraževalni prostor. V tem okviru posebno pozornost namenja vlogi
mednarodnih raziskav pri oblikovanju slovenske izobraževalne politike in
izobraževalnih praks slovenskih šol ter razvoju na podatkih temelječega
izobraževanja.
Urška Štremfel, PhD, is a research fellow at the Educational Research In­
stitute in Ljubljana and part-time research fellow at the Centre for Po­
litical Science Research at the Faculty of Social Sciences, University of
Ljubljana. Her research interests include the European aspects of policy
analysis, especially new modes of EU governance and cooperation in the
field of education policy in the framework of the open method of coor­
dination. In that framework she has devoted special attention to the role
international comparative assessment studies play in development of Slo­
venian education policies and practices and the development of evidence­
-based education.
Mojca Štraus
Mojca Štraus se raziskovalno ukvarja z mednarodnimi in nacionalnimi
raziskavami različnih področij v izobraževanju in je vodila vrsto razisko­
valnih projektov. Trenutno je nacionalna koordinatorica raziskave PISA
na Pedagoškem inštitutu in predstavnica v Mednarodnem svetu PISA.
Njeno raziskovalno delo je poleg raziskovanja šolskega polja usmerjeno
v teoretično in praktično obravnavo različnih statističnih pristopov pri
analizi podatkov mednarodnih primerjalnih raziskav.
Mojca Štraus, PhD, is a researcher in international and national studies of
different areas in education and served as the leader of many research pro­
jects at the Educational Research Institute. Currently she is the national
coordinator and member of the Governing Board of the PISA Study. In
addition to research in education, her research work focuses on statistical
approaches to analysing the data from international comparative studies.
Ana Kozina
Ana Kozina je diplomirana univerzitetna psihologinja, doktorica psiho­
loških ved in docentka za psihologijo. Zaposlena je na Pedagoškem inšti­
tutu, kjer je vodja Centra za evalvacijske študije. Njeno raziskovalno delo
sega na področji pedagoške in razvojne psihologije. Ukvarja se z razvojem

231
   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238