Page 231 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 231
review ■ recenzija
ki to težavo izražajo. K celovitosti teh predstavitev sodi tudi to, da se uči­
telji interdisciplinarno organizirajo z različnimi strokovnjaki, ki so pri­
merni za posamezne kompleksne teme v timskem pouku, blok urah, raz­
rednih urah itd.

Pogoj celovite vseživljenjske edukacije na področju KUV je sode­
lovanje različnih ustanov pri pripravi gradiv in svetovanju, interdiscipli­
narnost različnih strok pri pouku, interaktivna komunikacija – dialog,
integrativna pedagogika in integrativna osebnost, ki razvija vse ravni člo­
vekovega bivanja: telesno, emocionalno, motivacijsko, kognitivno, men­
talno (čustvena inteligenca in senzitivna refleksivnost), socialno in du­
hovno v družbenem in ekološkem okolju ter v časovnem kontinuumu
preteklost-sedanjost-prihodnost. Pri vsem poudarjanju pomena dialoga je
treba najprej ugotoviti, da si otroci in Galimbertijeva apatična mladina za­
služijo najprej pošteno razlago, zakaj je v nihilističnem času življenje vred­
no življenja, ne pa terorizma smrti, in zakaj je umetnost lepega boljša kot
umetnost grdega.
Bogomir Novak

Literatura

Jeriček Klanšček, Helena, Hočevar Grom, Ada, Konec Juričič, Nuša, in
Roškar Saška (ur., 2016a). Zdravje skozi umetnost: smernice za pogo-
vore o izbranih zdravstvenih temah za pedagoške delavce. Ljubljana:
Ministrstvo za zdravje

Krajnc, Maja, Bucik, Nataša, in Požar Matijašič, Nada (ur., 2016b). Skozi
umetnost o zdravju: priročnik izbranih kulturnih vsebin. Ljublja­
na: Društvo za širjenje filmske kulture Kino!. Elektronska knjiga,
dostopna na spletnih straneh http://www.kulturnibazar.si/kultur­
na-vzgoja-gradiva/.

229
   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236