Page 231 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 231
review ■ recenzija
ki to težavo izražajo. K celovitosti teh predstavitev sodi tudi to, da se uči
telji interdisciplinarno organizirajo z različnimi strokovnjaki, ki so pri
merni za posamezne kompleksne teme v timskem pouku, blok urah, raz
rednih urah itd.
Pogoj celovite vseživljenjske edukacije na področju KUV je sode
lovanje različnih ustanov pri pripravi gradiv in svetovanju, interdiscipli
narnost različnih strok pri pouku, interaktivna komunikacija – dialog,
integrativna pedagogika in integrativna osebnost, ki razvija vse ravni člo
vekovega bivanja: telesno, emocionalno, motivacijsko, kognitivno, men
talno (čustvena inteligenca in senzitivna refleksivnost), socialno in du
hovno v družbenem in ekološkem okolju ter v časovnem kontinuumu
preteklost-sedanjost-prihodnost. Pri vsem poudarjanju pomena dialoga je
treba najprej ugotoviti, da si otroci in Galimbertijeva apatična mladina za
služijo najprej pošteno razlago, zakaj je v nihilističnem času življenje vred
no življenja, ne pa terorizma smrti, in zakaj je umetnost lepega boljša kot
umetnost grdega.
Bogomir Novak
Literatura
Jeriček Klanšček, Helena, Hočevar Grom, Ada, Konec Juričič, Nuša, in
Roškar Saška (ur., 2016a). Zdravje skozi umetnost: smernice za pogo-
vore o izbranih zdravstvenih temah za pedagoške delavce. Ljubljana:
Ministrstvo za zdravje
Krajnc, Maja, Bucik, Nataša, in Požar Matijašič, Nada (ur., 2016b). Skozi
umetnost o zdravju: priročnik izbranih kulturnih vsebin. Ljublja
na: Društvo za širjenje filmske kulture Kino!. Elektronska knjiga,
dostopna na spletnih straneh http://www.kulturnibazar.si/kultur
na-vzgoja-gradiva/.
229
ki to težavo izražajo. K celovitosti teh predstavitev sodi tudi to, da se uči
telji interdisciplinarno organizirajo z različnimi strokovnjaki, ki so pri
merni za posamezne kompleksne teme v timskem pouku, blok urah, raz
rednih urah itd.
Pogoj celovite vseživljenjske edukacije na področju KUV je sode
lovanje različnih ustanov pri pripravi gradiv in svetovanju, interdiscipli
narnost različnih strok pri pouku, interaktivna komunikacija – dialog,
integrativna pedagogika in integrativna osebnost, ki razvija vse ravni člo
vekovega bivanja: telesno, emocionalno, motivacijsko, kognitivno, men
talno (čustvena inteligenca in senzitivna refleksivnost), socialno in du
hovno v družbenem in ekološkem okolju ter v časovnem kontinuumu
preteklost-sedanjost-prihodnost. Pri vsem poudarjanju pomena dialoga je
treba najprej ugotoviti, da si otroci in Galimbertijeva apatična mladina za
služijo najprej pošteno razlago, zakaj je v nihilističnem času življenje vred
no življenja, ne pa terorizma smrti, in zakaj je umetnost lepega boljša kot
umetnost grdega.
Bogomir Novak
Literatura
Jeriček Klanšček, Helena, Hočevar Grom, Ada, Konec Juričič, Nuša, in
Roškar Saška (ur., 2016a). Zdravje skozi umetnost: smernice za pogo-
vore o izbranih zdravstvenih temah za pedagoške delavce. Ljubljana:
Ministrstvo za zdravje
Krajnc, Maja, Bucik, Nataša, in Požar Matijašič, Nada (ur., 2016b). Skozi
umetnost o zdravju: priročnik izbranih kulturnih vsebin. Ljublja
na: Društvo za širjenje filmske kulture Kino!. Elektronska knjiga,
dostopna na spletnih straneh http://www.kulturnibazar.si/kultur
na-vzgoja-gradiva/.
229