Page 220 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 220
šolsko polje, letnik xxvii, številka 3–4
Večji del napak bi zlahka odpravili z uvedbo dela s slovarjem, saj bi se
delež teoretično zmanjšal za več kot 70 %.
Literatura
Canepari, L. (2007) Pronunce straniere dell‘ italiano. PreoSIt [Foreign Pro-
nunciatio of Italian], München: Lincom.
Cherrington, R. (2004) Error Analysis. V: Byram, M. (ur.). Routledge En-
cyclopedia of Language Teaching and Learning, str. 198–200. Lon
don/New York: Routledge.
Corder, S.P. (1967) The Significance of Learner’s Errors. IRAL 5/1967, str.
161–170.
Dardano, M., Trifone P. (1997) Grammatica italiana con nozioni di lingui-
stica, Bologna: Zanichelli.
Ellis, R. (2008) The Study of Second Language Acquisition (2nd edition).
Oxford: OUP.
Gass S., Selinker L. (2008) Second Language Acquisition: An Introductory
Course, New York: Routledge/Taylor and Francis Group.
James, C. (1998) Errors in Language Learning and Use – Exploring Error
Analysis, Essex: Pearson.
Katerinov, K. (1980) L‘analisi contrastiva e l‘analisi degli errori in lingua
applicata all‘insegnamento dell‘italiano a stranieri. Rassegna di lin-
guistica applicata, Edizioni Guerra: Perugia.
Kobal, N. (2011) Analisi contrastiva della traduzione italiana di un testo slo-
veno. Kontrastivna analiza italijanskega prevoda slovenskega teksta.
Diplomsko delo. Koper: Univerza na Primorskem, Fakulteta za hu
manistične študije.
Koneski, B. (1952-1954) Gramatika na makedonskiot literaturen jazik, del
1 i 2. Skopje: Makasar.
Krashen, S. D. (1983) Newmark‘s Ignorance Hypothesis and Current Se
cond Language Theory. V Gass, S., in Selinker, L. (ur.). Language
Transfer in Language Learning. str. 135–153. Rowley, MA: Newbu
ry House.
Lado, R. (1964) Language teaching: A scientific approach. New York: Mc
Graw-Hill.
Miklič, T. (1981) Kriteriji izbire med perfektom in imperfektom v primerja-
vi s kriteriji izbire med dovršniki in nedovršniki (Italijansko-slovenska
kontrastivna analiza), Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Richards, J.C. (1971) A Non-Contrastive Approach to Error Analysis. Jo-
urnal of English Language Teaching 25 (3), str. 204–219.
Sabatini, F. in dr. (2012) Sistema e testo, Torino: Loescher.
218
Večji del napak bi zlahka odpravili z uvedbo dela s slovarjem, saj bi se
delež teoretično zmanjšal za več kot 70 %.
Literatura
Canepari, L. (2007) Pronunce straniere dell‘ italiano. PreoSIt [Foreign Pro-
nunciatio of Italian], München: Lincom.
Cherrington, R. (2004) Error Analysis. V: Byram, M. (ur.). Routledge En-
cyclopedia of Language Teaching and Learning, str. 198–200. Lon
don/New York: Routledge.
Corder, S.P. (1967) The Significance of Learner’s Errors. IRAL 5/1967, str.
161–170.
Dardano, M., Trifone P. (1997) Grammatica italiana con nozioni di lingui-
stica, Bologna: Zanichelli.
Ellis, R. (2008) The Study of Second Language Acquisition (2nd edition).
Oxford: OUP.
Gass S., Selinker L. (2008) Second Language Acquisition: An Introductory
Course, New York: Routledge/Taylor and Francis Group.
James, C. (1998) Errors in Language Learning and Use – Exploring Error
Analysis, Essex: Pearson.
Katerinov, K. (1980) L‘analisi contrastiva e l‘analisi degli errori in lingua
applicata all‘insegnamento dell‘italiano a stranieri. Rassegna di lin-
guistica applicata, Edizioni Guerra: Perugia.
Kobal, N. (2011) Analisi contrastiva della traduzione italiana di un testo slo-
veno. Kontrastivna analiza italijanskega prevoda slovenskega teksta.
Diplomsko delo. Koper: Univerza na Primorskem, Fakulteta za hu
manistične študije.
Koneski, B. (1952-1954) Gramatika na makedonskiot literaturen jazik, del
1 i 2. Skopje: Makasar.
Krashen, S. D. (1983) Newmark‘s Ignorance Hypothesis and Current Se
cond Language Theory. V Gass, S., in Selinker, L. (ur.). Language
Transfer in Language Learning. str. 135–153. Rowley, MA: Newbu
ry House.
Lado, R. (1964) Language teaching: A scientific approach. New York: Mc
Graw-Hill.
Miklič, T. (1981) Kriteriji izbire med perfektom in imperfektom v primerja-
vi s kriteriji izbire med dovršniki in nedovršniki (Italijansko-slovenska
kontrastivna analiza), Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Richards, J.C. (1971) A Non-Contrastive Approach to Error Analysis. Jo-
urnal of English Language Teaching 25 (3), str. 204–219.
Sabatini, F. in dr. (2012) Sistema e testo, Torino: Loescher.
218