Page 72 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 72
občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk

dividualno pozornost do učenca in njegovega napredovanja v znanju. Večji
občutek pripadnosti šoli je značilno povezan z bolj zavzetim poučevanjem.

Tabela 13: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve
zavzetosti pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri dečkih

Model B SEB Dosežek iz matematike pri dečkih R2 SER2
4. razred tB p β SEβ tβ p 0,00 0,00
Konstanta 522,63 6,10
OPŠ 0,20 3,48 85,68
8. razred 0,06 > 0,05 0,00 0,03 0,20 > 0,05
Konstanta
OPŠ 457,78 11,87 38,56
7,10 1,42 5,01 0,00 0,16 0,03 4,89 0,00 0,03 0,01
4. razred
Konstanta Zaznavanje učiteljeve zavzetosti pri poučevanju matematike pri dečkih
OPŠ
8. razred 4,16 0,23 18.23
Konstanta 0,59 0,02 25,24 0,00 0,57 0,02 27,36 0,00 0,33 0,02
OPŠ
4,60 0,27 17,19
4. razred 0,54 0,03 17,58 0,00 0,52 0,03 18,78 0,00 0,27 0,03
Konstanta
OPŠ Izpostavljenost nasilju pri dečkih
8. razred
Konstanta 7,84 0,23 33,92
OPŠ 0,21 0,03 8,25 0,00 0,21 0,03 8,06 0,00 0,04 0,02

8,84 0,26 33,83
0,16 0,03 5,62 0,00 0,14 0,02 5,73 0,00 0,02 0,01

Opomba: OPŠ – občutek pripadnosti šoli; B – regresijski koeficient; SE – standardna napaka; t – t-vrednost;
β– standardiziran regresijski koeficient; p – statistična značilnost; R2– delež pojasnjene variance.

72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77