Page 76 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 76
občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk

Tabela 16: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve
zavzetosti pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri srednji podpori doma

Model Dosežek iz matematike pri srednji podpori doma SER2
4. razred B SEB tB p β SEβ tβ p R2 0,00
Konstanta
OPŠ 515,76 5,31 97,04
8. razred 2,61 3,36 0,78 > 0,05 0,02 0,03 0,77 > 0,05 0,00
Konstanta
OPŠ 458,79 8,53 53,77
6,35 1,05 6,05 0,00 0,14 0,02 5,92 0,00 0,02 0,01
4. razred Zaznavanje učiteljeve zavzetosti pri poučevanju matematike pri srednji podpori
Konstanta doma
OPŠ
8. razred 4,10 0,23 17,86
Konstanta 0,57 0,02 25,19 0,00 0,55 0,02 26,11 0,00 0,31 0,02
OPŠ
4,58 0,22 20,86
4. razred 0,54 0,03 21,15 0,00 0,51 0,02 22,90 0,00 0,26 0,02
Konstanta
OPŠ Izpostavljenost nasilju pri srednji podpori doma
8. razred
Konstanta 8,19 0,25 32,47
OPŠ 0,19 0,03 7,11 0,00 0,19 0,03 7,10 0,00 0,04 0,01

8,33 0,21 39,99
0,24 0,02 10,05 0,00 0,20 0,02 10,76 0,00 0,04 0,01

Opomba: OPŠ – občutek pripadnosti šoli; B – regresijski koeficient; SE – standardna napaka; t – t-vrednost;
β– standardiziran regresijski koeficient; p – statistična značilnost; R2 – delež pojasnjene variance.

76
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81