Page 9 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 9
vsebina
89 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na dosežke pri preizkusu iz matematike v raziskavi PISA
90 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na dosežke pri preizkusu iz naravoslovja v raziskavi PISA
92 Občutek pripadnosti šoli kot napovednik globalnih kompetenc
učencev in učenk
94 Globalne kompetence učencev in učenk kot napovednik dosežkov
pri preizkusu iz branja, matematike in naravoslovja v raziskavi PISA
98 Globalne kompetence kot preplet znanja, spretnosti, stališč
in vrednot
100 Priložnosti za usvajanje globalnih kompetenc
105 Povzetek ključnih rezultatov
106 Razprava
111 Sklep
112 Omejitve študije in smernice za nadaljnje raziskovanje
115 Izhodišča in smernice za politiko in prakso
117 Literatura
133 Stvarno kazalo
9
89 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na dosežke pri preizkusu iz matematike v raziskavi PISA
90 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na dosežke pri preizkusu iz naravoslovja v raziskavi PISA
92 Občutek pripadnosti šoli kot napovednik globalnih kompetenc
učencev in učenk
94 Globalne kompetence učencev in učenk kot napovednik dosežkov
pri preizkusu iz branja, matematike in naravoslovja v raziskavi PISA
98 Globalne kompetence kot preplet znanja, spretnosti, stališč
in vrednot
100 Priložnosti za usvajanje globalnih kompetenc
105 Povzetek ključnih rezultatov
106 Razprava
111 Sklep
112 Omejitve študije in smernice za nadaljnje raziskovanje
115 Izhodišča in smernice za politiko in prakso
117 Literatura
133 Stvarno kazalo
9