Page 9 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 9
vsebina

89 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na dosežke pri preizkusu iz matematike v raziskavi PISA

90 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na dosežke pri preizkusu iz naravoslovja v raziskavi PISA

92 Občutek pripadnosti šoli kot napovednik globalnih kompetenc
učencev in učenk

94 Globalne kompetence učencev in učenk kot napovednik dosežkov
pri preizkusu iz branja, matematike in naravoslovja v raziskavi PISA

98 Globalne kompetence kot preplet znanja, spretnosti, stališč
in vrednot

100 Priložnosti za usvajanje globalnih kompetenc
105 Povzetek ključnih rezultatov
106 Razprava

111 Sklep

112 Omejitve študije in smernice za nadaljnje raziskovanje

115 Izhodišča in smernice za politiko in prakso

117 Literatura
133 Stvarno kazalo

9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14