Page 8 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 8
obalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi

33 Konceptualni okvir globalnih kompetenc

33 Razvoj globalnega izobraževanja
35 Tipologije globalnega izobraževanja
38 Spremljanje in merjenje globalnih kompetenc
40 Dejavniki, povezani z usvajanjem globalnih kompetenc
41 Individualni dejavniki
45 Šolski dejavniki
53 Globalne kompetence kot preplet znanja, spretnosti, stališč

in vrednot
59 Globalne kompetence kot napovednik akademskih dosežkov

in drugih izidov izobraževanja

61 Globalne kompetence v raziskavi PISA

62 Pomembnost specifičnih medkulturnih in globalnih kompetenc
za učence in učenke

63 Štiri dimenzije globalnih kompetenc v raziskavi PISA (2018)
64 Kritike merjenja globalnih kompetenc v raziskavi PISA (2018)

67 Empirični del

67 Metoda
67 Vzorec
68 Pripomočki
72 Obdelava podatkov
73 Rezultati
73 Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk iz mednarodno

primerljive perspektive
83 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk glede na spol
84 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk

glede na izobraževalni program
86 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk

glede na priseljensko ozadje
87 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk

glede na socialno-ekonomsko ozadje
88 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk

glede na dosežke pri preizkusu v raziskavi PISA

8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13