Page 8 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 8
obalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi
33 Konceptualni okvir globalnih kompetenc
33 Razvoj globalnega izobraževanja
35 Tipologije globalnega izobraževanja
38 Spremljanje in merjenje globalnih kompetenc
40 Dejavniki, povezani z usvajanjem globalnih kompetenc
41 Individualni dejavniki
45 Šolski dejavniki
53 Globalne kompetence kot preplet znanja, spretnosti, stališč
in vrednot
59 Globalne kompetence kot napovednik akademskih dosežkov
in drugih izidov izobraževanja
61 Globalne kompetence v raziskavi PISA
62 Pomembnost specifičnih medkulturnih in globalnih kompetenc
za učence in učenke
63 Štiri dimenzije globalnih kompetenc v raziskavi PISA (2018)
64 Kritike merjenja globalnih kompetenc v raziskavi PISA (2018)
67 Empirični del
67 Metoda
67 Vzorec
68 Pripomočki
72 Obdelava podatkov
73 Rezultati
73 Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk iz mednarodno
primerljive perspektive
83 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk glede na spol
84 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na izobraževalni program
86 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na priseljensko ozadje
87 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na socialno-ekonomsko ozadje
88 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na dosežke pri preizkusu v raziskavi PISA
8
33 Konceptualni okvir globalnih kompetenc
33 Razvoj globalnega izobraževanja
35 Tipologije globalnega izobraževanja
38 Spremljanje in merjenje globalnih kompetenc
40 Dejavniki, povezani z usvajanjem globalnih kompetenc
41 Individualni dejavniki
45 Šolski dejavniki
53 Globalne kompetence kot preplet znanja, spretnosti, stališč
in vrednot
59 Globalne kompetence kot napovednik akademskih dosežkov
in drugih izidov izobraževanja
61 Globalne kompetence v raziskavi PISA
62 Pomembnost specifičnih medkulturnih in globalnih kompetenc
za učence in učenke
63 Štiri dimenzije globalnih kompetenc v raziskavi PISA (2018)
64 Kritike merjenja globalnih kompetenc v raziskavi PISA (2018)
67 Empirični del
67 Metoda
67 Vzorec
68 Pripomočki
72 Obdelava podatkov
73 Rezultati
73 Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk iz mednarodno
primerljive perspektive
83 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk glede na spol
84 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na izobraževalni program
86 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na priseljensko ozadje
87 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na socialno-ekonomsko ozadje
88 Razlike v globalnih kompetencah učencev in učenk
glede na dosežke pri preizkusu v raziskavi PISA
8