Page 74 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 74
go merjenje
Tabela 42: Spearmanov korelacijski koeficient in statistična pomembnost
za razvojne vire s starostjo v drugem merjenju
Zunanji viri Podpora Korelacijski koeficient p
Notranji viri Opolnomočenje -0,12** < 0,001
Meje in pričakovanja -0,04 0,155
Konstruktivna raba časa -0,09** 0,001
Zavezanost učenju -0,10** < 0,001
Pozitivne vrednote -0,07* 0,010
Socialne spretnosti -0,05* 0,047
Pozitivna identiteta -0,07* 0,011
-0,08** 0,003
Opombe: ** – p < 0,01; * – p < 0,05.
74
Iz tabele je razvidno, da spremenljivke podpora, meje in pričakovanja,
konstruktivna raba časa in pozitivna identiteta statistično značilno korelirajo s
starostjo pri statistični pomembnosti p < 0,01; medtem ko zavezanost učenju,
pozitivne vrednote in socialne spretnosti s starostjo korelirajo s statistično zna-
čilnostjo p < 0,05.
Tretje merjenje
Tabela 43: Spearmanov korelacijski koeficient in statistična pomembnost
za razvojne vire s starostjo v tretjem merjenju
Zunanji viri Podpora Korelacijski koeficient p
Notranji viri Opolnomočenje -0,12** < 0,001
Meje in pričakovanja -0,01 0,820
Konstruktivna raba časa -0,02 0,460
Zavezanost učenju -0,12** < 0,001
Pozitivne vrednote 0,03 0,428
Socialne spretnosti -0,01 0,711
Pozitivna identiteta -0,03 0,336
-0,10** 0,002
Opombe: ** – p < 0,01; * – p < 0,05.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Tabela 42: Spearmanov korelacijski koeficient in statistična pomembnost
za razvojne vire s starostjo v drugem merjenju
Zunanji viri Podpora Korelacijski koeficient p
Notranji viri Opolnomočenje -0,12** < 0,001
Meje in pričakovanja -0,04 0,155
Konstruktivna raba časa -0,09** 0,001
Zavezanost učenju -0,10** < 0,001
Pozitivne vrednote -0,07* 0,010
Socialne spretnosti -0,05* 0,047
Pozitivna identiteta -0,07* 0,011
-0,08** 0,003
Opombe: ** – p < 0,01; * – p < 0,05.
74
Iz tabele je razvidno, da spremenljivke podpora, meje in pričakovanja,
konstruktivna raba časa in pozitivna identiteta statistično značilno korelirajo s
starostjo pri statistični pomembnosti p < 0,01; medtem ko zavezanost učenju,
pozitivne vrednote in socialne spretnosti s starostjo korelirajo s statistično zna-
čilnostjo p < 0,05.
Tretje merjenje
Tabela 43: Spearmanov korelacijski koeficient in statistična pomembnost
za razvojne vire s starostjo v tretjem merjenju
Zunanji viri Podpora Korelacijski koeficient p
Notranji viri Opolnomočenje -0,12** < 0,001
Meje in pričakovanja -0,01 0,820
Konstruktivna raba časa -0,02 0,460
Zavezanost učenju -0,12** < 0,001
Pozitivne vrednote 0,03 0,428
Socialne spretnosti -0,01 0,711
Pozitivna identiteta -0,03 0,336
-0,10** 0,002
Opombe: ** – p < 0,01; * – p < 0,05.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij