Page 75 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 75
Iz tabele je razvidno, da spremenljivke podpora, konstruktivna raba časa in
pozitivna identiteta statistično značilno korelirajo s starostjo pri statistični po-
membnosti p < 0,01.

Četrto merjenje

Tabela 44: Spearmanov korelacijski koeficient in statistična pomembnost
za razvojne vire s starostjo v četrtem merjenju

Zunanji viri Podpora Korelacijski koeficient p 75
Notranji viri Opolnomočenje -0,04 0,184
Meje in pričakovanja -0,03 0,394
Konstruktivna raba časa -0,05 0,103
Zavezanost učenju 0,00 0,927
Pozitivne vrednote -0,07* 0,034
Socialne spretnosti -0,10** 0,002
Pozitivna identiteta -0,10** 0,001
0,00 0,896

Opombe: ** – p < 0,01; * – p < 0,05.

Iz tabele je razvidno, da spremenljivka zavezanost učenju, statistično zna-
čilno korelira s starostjo pri statistični pomembnosti p < 0,01; medtem ko po-
zitivne vrednote in socialne spretnosti s starostjo korelirajo s statistično značil-
nostjo p < 0,05.

3.2 Kazalniki pozitivnega razvoja

Prvo merjenje

Tabela 45: Spearmanov korelacijski koeficient in statistična pomembnost
za kazalnike pozitivnega razvoja mladih s starostjo v prvem merjenju

Kompetentnost Korelacijski koeficient p
Samozavest -0,102** < 0,001
Karakter -0,023 0,301
Skrb -0,028 0,208
Povezanost -0,034 0,135
-0,116** < 0,001

Opombe: ** – p < 0,01; * – p < 0,05.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80