Page 261 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 261
Mati Oče

Bosna in Srbija Kosovo Hrvaška Bosna in Srbija Kosovo
Hercegovina Hercegovina

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Meje in pričakovanja 3,10 0,50 3,10 0,50 3,29 0,42 2,95 0,43 3,14 0,47 3,17 0,53 3,34 0,40

Zunanji viri Konstruktivna raba časa 2,70 0,56 2,59 0,62 2,60 0,79 2,41 0,58 2,69 0,54 2,75 0,57 2,64 0,76

Zavezanost učenju 3,01 0,50 2,93 0,46 3,20 0,48 2,87 0,59 3,01 0,52 2,96 0,48 3,20 0,48

Pozitivne vrednote 3,28 0,39 3,27 0,45 3,36 0,46 3,19 0,44 3,30 0,40 3,30 0,48 3,41 0,43

Notranji viri Socialne spretnosti 3,20 0,47 3,21 0,61 3,37 0,55 3,05 0,57 3,20 0,46 3,22 0,69 3,46 0,44
Pozitivna identiteta 3,01 0,68 2,89 0,80 3,17 0,58 2,75 0,66 3,01 0,68 2,87 0,85 3,24 0,53

Mama:
Ugotovile smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
normalno porazdeljenih spremenljivkah (enosmerna ANOVA): podpora, opol-
nomočenje, meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju,
pozitivne vrednote, socialne spretnosti in pozitivna identiteta (vsi p > 0,064).

Oče: 261
Enosmerna ANOVA je pokazala, da med skupinami pri spremenljivkah podpo-
ra, opolnomočenje, meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost
učenju, pozitivne vrednote, socialne spretnosti ter pozitivna identiteta ni stati-
stično pomembnih razlik (vsi p > 0,067).

Četrto merjenje

Tabela 284: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na poreklo mater in očetov iz držav na Balkanu v četrtem
merjenju

Mati Oče

Bosna in Srbija Kosovo Hrvaška Bosna in Srbija Kosovo Hrvaška
Hercego- Hercego-

vina vina

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Podpora 2,98 0,55 2,99 0,49 3,22 0,45 3,06 0,55 3,02 0,58 2,89 0,49 3,32 0,51 2,98 0,57

Opolnomočenje 3,42 0,49 3,30 0,41 3,44 0,52 3,40 0,48 3,41 0,56 3,19 0,43 3,57 0,49 3,06 0,52

Meje in 3,13 0,46 3,08 0,45 3,14 0,55 3,22 0,25 3,11 0,58 2,98 0,46 3,23 0,58 2,89 0,48
pričakovanja

Zunanji viri Konstruktivna ra- 2,51 0,69 2,54 0,50 2,44 0,53 2,52 0,54 2,52 0,66 2,54 0,53 2,49 0,48 2,55 0,51
ba časa

Zavezanost učenju 3,13 0,53 3,05 0,32 2,86 0,42 3,03 0,51 3,14 0,54 3,08 0,41 2,92 0,39 2,88 0,66

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266