Page 256 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 256
Četrto merjenje

Tabela 279: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na poreklo učenk_cev
oz. dijakov_inj iz držav na Balkanu v četrtem merjenju

Bosna in Hercegovina Srbija Kosovo

M SD M SD M SD

Empatična skrb 3,65 0,70 3,90 0,68 3,54 0,53

Zavzemanje perspektive 3,48 0,70 3,32 0,75 3,23 0,42

Anksioznost 2,41 0,70 2,31 0,53 2,28 0,65

COVID-19 anksioznost 2,89 1,03 2,63 1,08 2,14 0,78

Čustva 2,70 1,04 2,67 0,85 2,48 1,03

Skrbi 3,57 1,09 3,07 0,85 3,47 0,77

Odločanje 0,96 0,36 1,20 0,31 0,91 0,31

256 Čuječnost 4,02 0,86 3,87 0,85 3,41 0,75

Tabela 280: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na poreklo učenk_cev oz. dijakov_inj iz držav
na Balkanu v četrtem merjenju

Pripadnost Bosna in Hercegovina Srbija Kosovo
Različnost M SD M SD M SD
Prispevanje 3,29 0,42 2,93 0,57 3,00 0,90
3,55 0,95 3,43 1,02 4,13 0,85
2,37 0,57 2,91 0,61 2,32 0,54

Ugotovile smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti
pri večini normalno porazdeljenih spremenljivk (enosmerna ANOVA): empatič-
na skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva,
skrbi, odločanje, pripadnost, čuječnost, različnost in prispevanje (vsi p > 0,055).

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261