Page 253 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 253
4 Druge mere (empatija, anksioznost, čuječnost,
prispevanje, pripadnost, različnost) (poreklo učenec_ka)
Prvo merjenje
Tabela 273: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na poreklo učenk_cev
oz. dijakov_inj iz držav na Balkanu v prvem merjenju
Empatična skrb Bosna in Hercegovina Srbija Kosovo 253
Zavzemanje perspektive M SD M SD M SD
3,58 0,65 3,76 0,71 3,48 0,63
Anksioznost 3,38 0,63 3,33 0,69 3,33 0,70
COVID-19 anksioznost 2,46 0,76 2,63 0,92 2,72 0,88
2,69 0,96 2,82 1,01 2,99 0,87
Čustva 2,13 0,80 2,36 1,03 2,40 0,91
Skrbi 3,24 0,95 3,35 1,09 3,48 1,26
Odločanje 2,53 0,93 2,62 1,12 2,79 0,92
Čuječnost 4,22 0,99 3,91 1,07 4,23 1,46
Tabela 274: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na poreklo učenk_cev oz. dijakov_inj iz držav
na Balkanu v prvem merjenju
Pripadnost Bosna in Hercegovina Srbija Kosovo
Različnost M SD M SD M SD
Prispevanje 3,22 0,44 3,23 0,70 2,98 0,49
3,43 0,83 3,64 0,98 3,14 1,00
2,77 0,77 2,87 0,82 2,93 1,07
ANOVA za empatično skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost, CO-
VID-19 anksioznost, čustva, skrb, odločanje, pripadnost, čuječnost, raz-
ličnost, prispevanje:
Enosmerna ANOVA je pokazala, da med skupinami pri spremenljivkah em-
patična skrb (F(2) = 1,20; p = 0,306), zavzemanje perspektive (F(2) = 0,06; p =
0,940), anksioznost (F(2) = 0,92; p = 0,403), COVID-19 anksioznost (F(2) = 0,80;
p = 0,453), čustva (F(2) = 1,05; p = 0,354), skrbi (F(2) = 0,40; p = 0,670), odločanje
(F(2) = 0,55; p = 0,581), čuječnost (F(2) = 0,80; p = 0,454), različnost (F(2) = 1,75;
p = 0,180) in prispevanje (F(2) = 0,30; p = 0,739) ne obstajajo statistično značil-
ne razlike.
kvantitativni del: analize vprašalnikov
prispevanje, pripadnost, različnost) (poreklo učenec_ka)
Prvo merjenje
Tabela 273: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na poreklo učenk_cev
oz. dijakov_inj iz držav na Balkanu v prvem merjenju
Empatična skrb Bosna in Hercegovina Srbija Kosovo 253
Zavzemanje perspektive M SD M SD M SD
3,58 0,65 3,76 0,71 3,48 0,63
Anksioznost 3,38 0,63 3,33 0,69 3,33 0,70
COVID-19 anksioznost 2,46 0,76 2,63 0,92 2,72 0,88
2,69 0,96 2,82 1,01 2,99 0,87
Čustva 2,13 0,80 2,36 1,03 2,40 0,91
Skrbi 3,24 0,95 3,35 1,09 3,48 1,26
Odločanje 2,53 0,93 2,62 1,12 2,79 0,92
Čuječnost 4,22 0,99 3,91 1,07 4,23 1,46
Tabela 274: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na poreklo učenk_cev oz. dijakov_inj iz držav
na Balkanu v prvem merjenju
Pripadnost Bosna in Hercegovina Srbija Kosovo
Različnost M SD M SD M SD
Prispevanje 3,22 0,44 3,23 0,70 2,98 0,49
3,43 0,83 3,64 0,98 3,14 1,00
2,77 0,77 2,87 0,82 2,93 1,07
ANOVA za empatično skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost, CO-
VID-19 anksioznost, čustva, skrb, odločanje, pripadnost, čuječnost, raz-
ličnost, prispevanje:
Enosmerna ANOVA je pokazala, da med skupinami pri spremenljivkah em-
patična skrb (F(2) = 1,20; p = 0,306), zavzemanje perspektive (F(2) = 0,06; p =
0,940), anksioznost (F(2) = 0,92; p = 0,403), COVID-19 anksioznost (F(2) = 0,80;
p = 0,453), čustva (F(2) = 1,05; p = 0,354), skrbi (F(2) = 0,40; p = 0,670), odločanje
(F(2) = 0,55; p = 0,581), čuječnost (F(2) = 0,80; p = 0,454), različnost (F(2) = 1,75;
p = 0,180) in prispevanje (F(2) = 0,30; p = 0,739) ne obstajajo statistično značil-
ne razlike.
kvantitativni del: analize vprašalnikov