Page 247 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 247
tovile smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti
pri nobeni normalno porazdeljenih spremenljivki (enosmerna ANOVA): pod-
pora, opolnomočenje, meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zaveza-
nost učenju, pozitivne vrednote, socialne spretnosti in pozitivna identiteta (vsi
p > 0,145). Izpostaviti je treba, da dve spremenljivki nista zadostovali kriterijem
enakosti varianc, in sicer sta to opolnomočenje ter pozitivna identiteta, zato
smo izvedle Welchev robustni test, pri čemer se prav tako nobena razlika med
skupinami ni izkazala za statistično pomembno (vsi p > 0,068).

Četrto merjenje

Tabela 264: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na poreklo učenk_cev oz. dijakov_inj iz držav na Balkanu
v četrtem merjenju

Podpora Bosna in Hercegovina Srbija Kosovo 247
Opolnomočenje M SD M SD M SD
Zunanji viri Meje in pričakovanja 2,98 0,61 3,17 0,54 3,31 0,48
Notranji viri Konstruktivna raba časa 3,39 0,54 3,37 0,39 3,53 0,56
Zavezanost učenju 3,03 0,55 3,15 0,53 3,31 0,50
Pozitivne vrednote 2,49 0,76 2,84 0,41 2,32 0,33
Socialne spretnosti 3,10 0,57 3,30 0,27 2,97 0,51
Pozitivna identiteta 3,29 0,41 3,27 0,52 3,09 0,48
3,21 0,38 3,32 0,60 3,18 0,58
2,96 0,67 3,10 0,48 3,00 0,61

Ugotovile smo tudi, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opa-
ziti pri večini normalno porazdeljenih spremenljivk(enosmerna ANOVA): pod-
pora, opolnomočenje, meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zaveza-
nost učenju, pozitivne vrednote, socialne spretnosti in pozitivna identiteta (vsi
p > 0,055). Izpostaviti je treba, da ena spremenljivka ni zadostovala kriterijem
enakosti varianc, in sicer konstruktivna raba časa, zato smo izvedle Welchev ro-
bustni test, pri čemer se razlika ni izkazala za statistično pomembno.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252