Page 243 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 243
ela 260: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere
in očeta izven Slovenije v četrtem merjenju

Učenec_ka Mati Oče

Balkan Druge države Balkan Druge države Balkan Druge države

M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Pripadnost 3,15 0,55 2,67 0,45 3,08 0,52 2,94 0,74 3,10 0,56 2,97 0,65
Različnost
Prispevanje 3,61 0,93 3,63 0,70 3,57 0,90 3,49 1,09 3,65 1,00 3,56 0,79

2,49 0,60 2,66 0,36 2,56 0,56 3,33 1,31 2,47 0,64 2,75 0,80

t-test za dva neodvisna vzorca za empatična skrb, zavzemanje per- 243
spektive, anksioznost, Covid-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje,
različnost, čuječnost, pripadnost in prispevanje (učenec_ka):

Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
nekaterih normalno porazdeljenih spremenljivkah: empatična skrb, zavzema-
nje perspektive, anksioznost, Covid-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje,
čuječnost, različnost in prispevanje (vsi p > 0,089).

Po drugi strani so statistično pomembne razlike med skupinami opazne
pri spremenljivki pripadnosti (t(45) = 2,23; p =0,031), kjer višje povprečje dose-
gajo tisti_e, ki so rojeni v eni izmed balkanskih držav.

t-test za dva neodvisna vzorca za empatična skrb, zavzemanje perspektive,
anksioznost, Covid-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje, čuječnost,
različnost, pripadnost in prispevanje (mama):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
normalno porazdeljenih spremenljivkah (vsi p > 0,115).

t-test za dva neodvisna vzorca za empatična skrb, zavzemanje perspektive,
anksioznost, Covid-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje, čuječnost,
različnost, pripadnost in prispevanje (oče):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
nekaterih normalno porazdeljenih spremenljivkah (vsi p > 0,072). Edina izje-
ma, kjer so statistično pomembne razlike med skupinami opazne je zavzema-
nje perspektive (t(94) = 2,49; p =0,015), pri čemer višje povprečje dosegajo po-
samezniki, ki prihajajo iz ene izmed balkanskih držav.

14.0 Država rojstva učenec_ka oz. dijak_inja, mati, oče
(znotraj Balkana)

Države na Balkanu smo nato še razdelile na posamezne države – med seboj
smo v nadaljevanju tako želele primerjati Hrvaško, Srbijo, Bosno in Hercegovi-

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248