Page 244 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 244
no, Kosovo in Črno goro, vendar smo zaradi premajhnega števila udeleženk_
cev v skupini z rojstno državo Hrvaška in Črna gora v nadaljnjih analizah pri-
merjali le Bosno in Hercegovino, Srbijo in Kosovo. Glede na poreklo matere in
očeta smo med seboj primerjali Bosno in Hercegovino, Srbijo, Kosovo in Hr-
vaško; v vseh štirih merjenjih je bilo namreč črnogorskega porekla zelo malo
očetov in nobene matere. V tretjem merjenju smo prav tako pri državah na Bal-
kanu pri očetih izločile Črno goro in Hrvaško, v četrtem merjenju pa Črno goro,
saj je bilo v tej skupini premalo udeleženk_cev. Tako smo pri tej spremenljivki v
tretjem merjenju upoštevale le Bosno in Hercegovino, Srbijo in Kosovo, v četr-
tem merjenju pa le Bosno in Hercegovino, Srbijo, Kosovo in Hrvaško.

V prvem merjenju so se normalno porazdeljevale vse spremenljivke, glede
na poreklo učenca_ke oz. dijaka_inje, razen opolnomočenje, socialne spretnos-
ti, ter skupne mere, pridobljene s pomočjo vprašalnika medvrstniških odno-
sov: nasilno vedenje in viktimizacija. Glede na poreklo matere učenca_ke oz.
dijaka_inje, so se normalno porazdeljevale vse spremenljivke, razen opolno-
močenje, povezanost, skrbi, ter skupne mere, pridobljene s pomočjo vprašal-
nika medvrstniških odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija, glede na poreklo
244 očeta učenca_ke oz. dijaka_inje pa vse spremenljivke, razen opolnomočenje in
skupne mere, pridobljene s pomočjo vprašalnika medvrstniških odnosov: na-
silno vedenje in viktimizacija.

V drugem merjenju so se normalno porazdeljevale vse spremenljivke,
glede na poreklo učenca_ke oz. dijaka_inje, razen skupnih mer, pridoblje-
nih s pomočjo vprašalnika medvrstniških odnosov: nasilno vedenje in vikti-
mizacija. Glede na poreklo matere učenca_ke oz. dijaka_inje, so se normalno
porazdeljevale vse spremenljivke, razen opolnomočenje, skrbi, pripadnost ter
skupne mere, pridobljene s pomočjo vprašalnika medvrstniških odnosov: na-
silno vedenje in viktimizacija, glede na poreklo očeta učenca_ke oz. dijaka_
inje pa vse spremenljivke, razen opolnomočenje, pripadnost in skupne mere,
pridobljene s pomočjo vprašalnika medvrstniških odnosov: nasilno vedenje in
viktimizacija.

V tretjem in četrtem merjenju so se normalno porazdeljevale vse spre-
menljivke, glede na poreklo učenca_ke oz. dijaka_inje, razen skupnih mer, pri-
dobljenih s pomočjo vprašalnika medvrstniških odnosov: nasilno vedenje in
viktimizacija. Glede na poreklo matere in očeta učenca_ke oz. dijaka_inje, so
se normalno porazdeljevale vse spremenljivke, razen zavzemanje perspektive
ter skupne mere, pridobljene s pomočjo vprašalnika medvrstniških odnosov:
nasilno vedenje in viktimizacija.

Za spremenljivke, ki so se porazdeljevale normalno smo izvedle ANOVO,
vse ostale spremenljivke pa smo med seboj primerjale s pomočjo Kruskal-Wal-
lisovega testa.

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249