Page 145 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 145
vloga književnosti pr i medkultur nem pr istopu poučevanja jezik a

nal of Research in Personality 40(5), str. 694–712. http://www.yorku.ca/mar/
Mar%20et%20al%202006_bookworms%20versus%20nerds.pdf
Mar, R. A., Oatley, K. in Peterson, J. B. (2009). Exploring the link between re-
ading fiction and empathy: Ruling out individual differences and exami-
ning outcomes. Communications 34(4), str. 407–428.
Mikolič, V. (2016a). Ethnic identity and intercultural awareness in modern lan-
guage teaching: Tilka model for ethnic conflicts avoidance. Hauppauge,
New York: Nova Science Publishers.
Mikolič, V. (2016b). Medkulturno poučevanje jezika in književnosti po mode-
lu TILKA. Slovenščina v šoli 19(3/4), str. 2–17.
Pezdirc Bartol, M. (2000a). Vloga bralca v poglavitnih literarnoteoretičnih
smereh 20. stoletja 1. del. Jezik in slovstvo 45(5), str.195–206.
Pezdirc Bartol, M. (2000b). Vloga bralca v poglavitnih literarnoteoretičnih
smereh 20. stoletja 2. del. Jezik in slovstvo 45(6), str. 243–252.
Slovenščina, Učni načrt (2018). Program osnovna šola. SLOVENŠČINA. Učni
načrt (posodobljena izdaja). Ljubljana: MIZŠ, Zavod RS za šolstvo.
Wintersteiner, W. (2006). Transkulturelle literarische Bildung. Die ‗Poetik der
Verschiedenheit‘ in der literaturdidaktischen Praxis. Insbruck: Studien
Verlag.

145
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150