Page 108 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 108
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse
Pečjak, Sonja. »Psihološki vidiki bralne pismenosti: od teorije k praksi.« Ljublja-
na: Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2012.
Piasta, Shayne. B., and Richard K., Wagner. »Learning letter names and sou-
nds: Effect of instruction, letter type, and phonological processing skill.«
Journal of Experimental Child Psychology 105, no. 4 (2010): 324–344.
Požar Matijašič, Nada, Mojca, Štraus, Sonja, Rutar, Nives, Zore, and Janja,
Cotič Pajntar. »Kako prehajajo otroci iz vrtca v osnovno šolo pri nas v
primerjavi z vrstniki v drugih državah?« XXVI. strokovno srečanje rav-
nateljic in ravnateljev vrtcev. Portorož: Šola za ravnatelje, 6. in 7. novem-
ber 2017. http://solazaravnatelje.si/wp-content/uploads/2017/11/Prehod-iz-
-vrtca-v-solo.pdf
Richman, Elizabeth R., and Leslie, Rescorla. »Academic Orientation and War-
mth in Mothers and Fathers of Preschoolers: Effects on Academic Skills
and Self-Perceptions of Competence.« Early Education and Development
6, no. 3 (2015): 197–213.
Ropič, Marija, Mateja, Urbančič Jelovšek, and Jana, Frančeškin. »Danes ri-
šem, jutri pišem.« Priročnik za učitelje in vzgojitelje v 1. razredu devetle-
tne osnovne šole. Ljubljana: Rokus, 2003.
Ropič, Marija. »Zmožnost zaznavanja začetnih in končnih glasov v nezložnih
in večzložnih besedah.« Didactica Slovenica 31, no. 1 (2016): 44–54.
Sagadin, Janez. »Pregledno o kvalitativnem empiričnem pedagoškem izobra-
ževanju.« Sodobna pedagogika 118, no. 2 (2007): 10–25.
Saksida, Igor. »Kaj je primerna knjiga? – Le kakšno vprašanje je to!« Otrok in
knjiga 76, (2009): 25–33.
Saksida, Igor. »Bralni dogodek v vrtcu.« In V objemu besed: razvijanje družin-
ske pismenosti, edited by Haramija, Dragica, 47‒54. Maribor: Univerzite-
tna založba Univerze, Pedagoška fakulteta Maribor, 2017.
Skubic, Darija. »Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji.« Revija
za elementarno izobraževanje 5, no. 2/3 (2012): 153‒166.
Skubic, Darija. »Otrokovo poznavanje koncepta tiska (knjige) kot pomemben
del zgodnje pismenosti.« Jezik in slovstvo 58, no. 3 (2013): 45‒58.
Soydan, Sema. »Analyzing Efficiency of Two Different Methods involving
Acquisition of Operational Skills by Preschool Children.« Eurasia Journal
of Mathematics, Science and Technology Education 11, no. 1 (2015): 129–138.
Suggate, Sebastian. P., Elizabeth A. Schaughency, and Elaine Reese. »Children
Learning to Read Later Catch up to Children Reading Earlier.« Early Chil-
dhood Research Quarterly 28, no. 1 (2013): 33–48.
108
Pečjak, Sonja. »Psihološki vidiki bralne pismenosti: od teorije k praksi.« Ljublja-
na: Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2012.
Piasta, Shayne. B., and Richard K., Wagner. »Learning letter names and sou-
nds: Effect of instruction, letter type, and phonological processing skill.«
Journal of Experimental Child Psychology 105, no. 4 (2010): 324–344.
Požar Matijašič, Nada, Mojca, Štraus, Sonja, Rutar, Nives, Zore, and Janja,
Cotič Pajntar. »Kako prehajajo otroci iz vrtca v osnovno šolo pri nas v
primerjavi z vrstniki v drugih državah?« XXVI. strokovno srečanje rav-
nateljic in ravnateljev vrtcev. Portorož: Šola za ravnatelje, 6. in 7. novem-
ber 2017. http://solazaravnatelje.si/wp-content/uploads/2017/11/Prehod-iz-
-vrtca-v-solo.pdf
Richman, Elizabeth R., and Leslie, Rescorla. »Academic Orientation and War-
mth in Mothers and Fathers of Preschoolers: Effects on Academic Skills
and Self-Perceptions of Competence.« Early Education and Development
6, no. 3 (2015): 197–213.
Ropič, Marija, Mateja, Urbančič Jelovšek, and Jana, Frančeškin. »Danes ri-
šem, jutri pišem.« Priročnik za učitelje in vzgojitelje v 1. razredu devetle-
tne osnovne šole. Ljubljana: Rokus, 2003.
Ropič, Marija. »Zmožnost zaznavanja začetnih in končnih glasov v nezložnih
in večzložnih besedah.« Didactica Slovenica 31, no. 1 (2016): 44–54.
Sagadin, Janez. »Pregledno o kvalitativnem empiričnem pedagoškem izobra-
ževanju.« Sodobna pedagogika 118, no. 2 (2007): 10–25.
Saksida, Igor. »Kaj je primerna knjiga? – Le kakšno vprašanje je to!« Otrok in
knjiga 76, (2009): 25–33.
Saksida, Igor. »Bralni dogodek v vrtcu.« In V objemu besed: razvijanje družin-
ske pismenosti, edited by Haramija, Dragica, 47‒54. Maribor: Univerzite-
tna založba Univerze, Pedagoška fakulteta Maribor, 2017.
Skubic, Darija. »Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji.« Revija
za elementarno izobraževanje 5, no. 2/3 (2012): 153‒166.
Skubic, Darija. »Otrokovo poznavanje koncepta tiska (knjige) kot pomemben
del zgodnje pismenosti.« Jezik in slovstvo 58, no. 3 (2013): 45‒58.
Soydan, Sema. »Analyzing Efficiency of Two Different Methods involving
Acquisition of Operational Skills by Preschool Children.« Eurasia Journal
of Mathematics, Science and Technology Education 11, no. 1 (2015): 129–138.
Suggate, Sebastian. P., Elizabeth A. Schaughency, and Elaine Reese. »Children
Learning to Read Later Catch up to Children Reading Earlier.« Early Chil-
dhood Research Quarterly 28, no. 1 (2013): 33–48.
108