Page 107 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 107
zagotavljanje višje k akovosti r azvijanja pismenosti ...

Kordeš, Urban, and Maja, Smrdu. »Osnove kvalitativnega raziskovanja.« El.
knjiga. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2015. http://www.hippo-
campus.si/ISBN/978-961-6963-98-5.pdf.

Kroflič, Robi. »Temeljne predpostavke, načela in cilji kurikula za vrtce.« In Ot-
rok v vrtcu: priročnik h kurikulu za vrtce, edited by Ljubica, Marjanovič
Umek, 7‒25. Maribor: Obzorja, 2001.

»Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrtcih.« Strokovni svet Republike
Slovenije za splošno izobraževanje. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in
šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 1999.

Lane, Cristianne, Mary, J. surges-Prokop, Evelyn, Johnson, Blanche, Podhaj-
ski, and Jane, Nathan. »Promoting early literacy through the professio-
nal development of preschool teachers.« An International Research Jour-
nal 34, no. 1 (2014): 67‒80.

Lucariello, Joan, Sandra, Graham, Bonnie, Nastasi, Carol, Dwyer, Russ, Ski-
ba, Jonathan, Plucker, Nary, Pitonika, Nary, Brabeck, Darlene, DeMa-
rie, and Steven, Pritzker. »Top 20 Principles from Psychology for PreK–12
Teaching and Learning.« Coalition for Psychology in Schools and Edu-
cation. Washington, D. C.:  American Psychological Association, 2015.
http://www.apa.org/ed/schools/cpse/top-twenty-principles.pdf

Marjanovič Umek, Ljubica, Urška, Fekonja, and Kaja, Hacin. »Dodatni pro-
gram za spodbujanje zgodnje pismenosti v vrtcu: kratkoročni in dolgo-
ročni učinki.« Sodobna pedagogika 3, (2019): 10–23.

Mata, Lourdes. »Motivation for Reading and Writing in Kindergarten Chil-
dren.« Reading Psychology 32, no. 3 (2011): 272–299.

»Nacionalna strategija za razvoj bralne pismenosti za obdobje 2019–2030.« Lju-
bljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, 2019.

»Odredba o postopnem uvajanju programa 9-letne osnovne šole.« Uradni
list RS, št. 22/98, 77/00 in 62/01. http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpi-
sa?id=ODRE382

Önder, Alev, Asude, Balaban Dağal, Gülşen, İlçi Küsmüş, Hamdi, Özdemir,
and Zeynep, Kaya Değer. »An investigation of visual perception levels of
pre-school children in terms of different variables.« International Online
Journal of Education and Teaching 6, no. 1 (2019): 190‒203.

Pečjak, Sonja, and Nataša, Potočnik. »Razvoj komunikacijskih zmožnosti v
vrtcu in začetno opismenjevanje.« In Bralna pismenost v Sloveniji in Evro-
pi, Zbornik prispevkov konference, edited by Fani, Nolimal, 61–80. Lju-
bljana: Zavod RS za šolstvo, Ministrstvo za šolstvo in šport, Eurydice Slo-
venija, CMEPIUS, Pedagoški inštitut, 2011.

107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112