Page 342 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 342
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja
Magajna, Lidija, Gradišar, Ana, Mesarič, Vid, Pečjak, Sonja, Pust, Nataša. Stra-
tegije preprečevanja šolske neuspešnosti in spodbujanja kvalitete učenja:
interpretativni pristop (kognicija, metakognicija in motivacija). Zaključno
poročilo o realizaciji projekta (1997–1999). Ljubljana: Svetovalni center za
otroke, mladostnike in starše. Republika Slovenija Ministrstvo za šolstvo
in šport: Urad RS za šolstvo, 1999.
Magajna, Lidija. Učenci z učnimi težavami. Prepoznavanje in diagnostično oce-
njevanje. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 2011.
MIZŠ. Učni načrt za slovenščino. Ljubljana: MIZŠ, 2018. https://www.gov.si/as-
sets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/
UN_slovenscina.pdf. (25. 7. 2020)
Pečjak, Sonja, Magajna, Lidija, Podlesek, Anja. Bralni test. Ljubljana: Filozof-
ska fakulteta, 2012.
Pečjak, Sonja, Magajna, Lidija, Podlesek, Anja. Ocenjevalna shema bralnih
zmožnosti učencev 1.–3. razreda OSBZ. Univerza v Ljubljani, Filozofska
fakulteta, 2012.
Pečjak, Sonja. Psihološki vidiki bralne pismenosti. Od teorije k praksi. Ljublja-
na: Znanstveni institut Filozofske fakultete v Ljubljani, 2010.
Pečjak, Sonja., Kramarič, Mira. Bralne strategije. Priročnik za učitelje 3., 4. in 5.
razreda. Ljubljana: Rokus Klett, 2015.
PIRLS. Mednarodna raziskava bralne pismenosti PIRLS 2011. Ljubljana: Peda-
goški inštitut, 2011.
Verhoeven, Ludo,, Snow, Catherine E. »Literacy and motivation: bridging co-
gnitive and sociocultural viewpoints.« V Literacy and motivation: reading
engagement in individuals and groups, 1– 20. Urednika Verhoeven, L. in
Snow, C. E. Mahwah: LEA, 2001.
342
Magajna, Lidija, Gradišar, Ana, Mesarič, Vid, Pečjak, Sonja, Pust, Nataša. Stra-
tegije preprečevanja šolske neuspešnosti in spodbujanja kvalitete učenja:
interpretativni pristop (kognicija, metakognicija in motivacija). Zaključno
poročilo o realizaciji projekta (1997–1999). Ljubljana: Svetovalni center za
otroke, mladostnike in starše. Republika Slovenija Ministrstvo za šolstvo
in šport: Urad RS za šolstvo, 1999.
Magajna, Lidija. Učenci z učnimi težavami. Prepoznavanje in diagnostično oce-
njevanje. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 2011.
MIZŠ. Učni načrt za slovenščino. Ljubljana: MIZŠ, 2018. https://www.gov.si/as-
sets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/
UN_slovenscina.pdf. (25. 7. 2020)
Pečjak, Sonja, Magajna, Lidija, Podlesek, Anja. Bralni test. Ljubljana: Filozof-
ska fakulteta, 2012.
Pečjak, Sonja, Magajna, Lidija, Podlesek, Anja. Ocenjevalna shema bralnih
zmožnosti učencev 1.–3. razreda OSBZ. Univerza v Ljubljani, Filozofska
fakulteta, 2012.
Pečjak, Sonja. Psihološki vidiki bralne pismenosti. Od teorije k praksi. Ljublja-
na: Znanstveni institut Filozofske fakultete v Ljubljani, 2010.
Pečjak, Sonja., Kramarič, Mira. Bralne strategije. Priročnik za učitelje 3., 4. in 5.
razreda. Ljubljana: Rokus Klett, 2015.
PIRLS. Mednarodna raziskava bralne pismenosti PIRLS 2011. Ljubljana: Peda-
goški inštitut, 2011.
Verhoeven, Ludo,, Snow, Catherine E. »Literacy and motivation: bridging co-
gnitive and sociocultural viewpoints.« V Literacy and motivation: reading
engagement in individuals and groups, 1– 20. Urednika Verhoeven, L. in
Snow, C. E. Mahwah: LEA, 2001.
342