Page 16 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 16
Tabela A: Obseg problemov na šoli (TIMSS 2015, M7.1)
16
populacijske deleže učencev, pripadajočih šolam, ki so sporočile določen rav-
nateljev odgovor (TIMSS 2015 Almanacs). Za Slovenijo se izkaže, da je bilo leta
2015 v osnovne šole, kjer verbalno nasilje nad učitelji ni problem, vpisanih le 51
% vseh osnovnošolcev v Sloveniji. Visok delež, 41 % učencev, je bil vpisan v šo-
le, kjer so problem ocenili za majhnega, 8 % vseh osnovnošolskih učencev pa
je bilo v šolah, kjer je bil problem zmeren. Mednarodno povprečje pove, da je
v celotni populaciji učencev sodelujočih 39 držav skoraj 70 % učencev vpisa-
nih v šole, kjer verbalnega nasilja učencev nad učitelji ne poznajo, kar je 20 od-
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
16
populacijske deleže učencev, pripadajočih šolam, ki so sporočile določen rav-
nateljev odgovor (TIMSS 2015 Almanacs). Za Slovenijo se izkaže, da je bilo leta
2015 v osnovne šole, kjer verbalno nasilje nad učitelji ni problem, vpisanih le 51
% vseh osnovnošolcev v Sloveniji. Visok delež, 41 % učencev, je bil vpisan v šo-
le, kjer so problem ocenili za majhnega, 8 % vseh osnovnošolskih učencev pa
je bilo v šolah, kjer je bil problem zmeren. Mednarodno povprečje pove, da je
v celotni populaciji učencev sodelujočih 39 držav skoraj 70 % učencev vpisa-
nih v šole, kjer verbalnega nasilja učencev nad učitelji ne poznajo, kar je 20 od-
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji